تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
جالب است ۰
دومین بتای توسعه‌دهنده‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۵ به سیستم «پیام‌رسانیِ ماهواره‌ای» مجهز است.
سیستم ارتباط ماهواره‌ای رسما وارد اندروید شد
به گزارش مردم فردا،دومین بتای توسعه‌دهنده‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۵ در دسترس قرار گرفت و همانطور که برخی از رسانه‌ها پیش‌بینی کرده بودند، از سیستم ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

به‌روزرسانی جدید اندروید ۱۵ همچنین شامل بهبودهایی در سیستم پرداخت بدون تماس، شناسایی زبان‌ها و تعامل با فایل‌های PDF ازطریق اپلیکیشن‌ها است.

نسخه‌های بتای متمرکز بر توسعه‌دهندگان همواره شامل ویژگی‌هایی هستند که به احتمال بسیار زیاد وارد نسخه‌ی نهایی می‌شوند. آن‌طور که گوگل اعلام کرده، نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل اندروید ۱۵ تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳ در دسترس گوشی‌های هوشمند قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی بتای جدید اندروید ۱۵ یک‌سری از نگرانی‌های امنیتی کاربران را برطرف می‌کند و بهبودهایی کلی به‌همراه دارد.

گوگل در بخشی از توضیحاتش گفته است که به‌لطف به‌روزرسانی جدید، اپلیکیشن‌های اندروید از این‌که چرا برخی از سرویس‌ها به هنگام اتصال به ماهواره ارائه نمی‌شوند، آگاه خواهند شد. این نخستین باری است که گوگل مستقیما به پیام‌رسانیِ ماهواره‌ای اشاره می‌کند.

گوگل می‌گوید دومین بتای توسعه‌دهنده‌ی اندروید ۱۵ شامل پشتیبانی از «اپلیکیشن‌های RCS پیش‌بارگذاری‌شده به‌منظور استفاده از ارتباط ماهواره‌ای برای ارسال و دریافت پیام» است.

بتای جدید اندروید ۱۵ باعث افزایش ثبات سیستم‌های پرداخت بدون تماس می‌شود و عملکرد کلی اپلیکیشن‌هایی را که از NFC استفاده می‌کنند، بهبود می‌دهد.

گوگل می‌گوید که در سیستم‌عامل اندروید ۱۵، نمایشگرهای کوچک خارجیِ گوشی‌های تاشدنی قابلیت‌های بیشتری خواهند داشت و کاربردی‌تر خواهند شد.

غول صنعت فناوری همچنین «بهبودهای قابل توجه» روی نحوه‌ی نمایش PDF در اپلیکیشن‌ها اعمال کرده است؛ ازجمله اضافه‌شدن پشتیبانی از فایل‌های دارای رمز عبور، حاشیه‌نویسی، ویرایش فرم و جست‌و‌جو در فایل.
https://mardomefarda.ir/vdcev78w.jh8ezi9bbj.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما