تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷
جالب است ۰
مقامات ۱۶ ایالت آمریکا در اعتراض به ممنوعیت نامحدود تصویب قرارداد‌های جدید برای صادرات گاز طبیعی مایع علیه بایدن شکایت کردند.
شکایت ۱۶ ایالت آمریکا از بایدن
به گزارش مردم فردا،به گفته نماینده ایالت تگزاس، ممنوعیت صادرات گاز طبیعی مایع، اقتصاد و نظم قانون اساسی این ایالت را تضعیف می‌کند و همچنین بر ورود سرمایه گذاری‌ها به ایالات متحده تأثیر منفی می‌گذارد.

مقامات ۱۶ ایالت آمریکا در اعتراض به ممنوعیت نامحدود تصویب قرارداد‌های جدید برای صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) به خارج از آمریکا، علیه جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور شکایت کردند. این را اسناد دادگاه منطقه لوئیزیانا نشان می‌دهد.

ریانووستی به نقل از کن پکستون، دادستان کل تگزاس گفت: فرمان یکجانبه بایدن روند قانونی را زیر پا می‌گذارد، صنعت نفت و گاز را متحول می‌کند، اقتصاد تگزاس و نظم قانون اساسی ما را تضعیف می‌کند.

به گفته دادستان، این تصمیم بر فضای کار نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت و مشاغل مهم را از بین می‌برد و کشور را از سرمایه گذاری‌های میلیونی محروم می‌کند.

پیش از این فارین پالیسی تصمیم بایدن را هدیه‌ای به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه خوانده بود. بایدن با اتخاذ چنین اقدامی خشم متحدان اروپایی خود را برانگیخت و تلاش‌های ایالات متحده برای کاهش وابستگی اتحادیه اروپا به منابع انرژی روسیه را تضعیف کرد.
https://mardomefarda.ir/vdccmxqi.2bq0x8laa2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین