تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
چند سالی است که سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی به مراتب پربیننده‌تر و جذاب‌تر از آثار تلویزیونی هستند، حضور بازیگران و کارگردانان مطرح، داستان‌های متفاوت‌تر و دلایل دیگر باعث رونق نمایش خانگی نسبت به تلویزیون شده.
به نظر شما بهترین‌ سریال نمایش خانگی در سال 1402 کدام بود؟
به گزارش مردم فردا، به مناسبت روزهای پایانی سال 1402 می‌خواهیم شما بهترین‌های نمایش خانگی را در عرصه‌های مختلف انتخاب کنید. با ما باشید. 

کمدی شاعرانه یا خوش ریتم؟ 
سال 1402 شبکه نمایش خانگی شاهد چندین کمدی بود؛ از کمدی شاعرانه سروش صحت یعنی «مگه تمام عمر چند تا بهاره»؟ تا آثاری مثل «داوینچیز» و البته «دفتر یادداشت» که یک کمدی معمایی متفاوت بود. البته آثاری که برای کودکان تولید شده را هم شاید با اغماض بتوان در این گروه دسته‌بندی کرد. 

سال درام‌های متوسط! 

هرچند «پوست شیر» ابتدای 1402 تمام شد اما بیشتر قسمت‌هایش در سال 1401 پخش شد. سریال‌هایی مثل «حیثیت گمشده»، «سرگیجه»، «مترجم»، «اکتور»، «هفت»، «پدر گواردیولا» و... هر کدام با اقبال مخاطب مواجه شدند اما آنطور که باید ویژه هم نبودند. «گناه فرشته» مورد انتظارترین سریال سال بود که به-رغم پرمخاطب بودن بازهم چندان که باید اتفاق خاصی محسوب نمی‌شود. به-نظر شما در این بخش کدام سریال بهتر بود؟ 

رئالیتی‌شوهای شبیه هم 
در سال 1402 هم بازار رئالیتی‌شوها به خصوص در زمینه بازی‌های نقش منفی داغ بود و افسوس که بیشتر این آثار شباهت‌های زیادی بهم داشتند، از «زودیاک» تا «ضد» و حتی «پدرخوانده» هم در یک فضا بودند با گریم و طراحی صحنه متفاوت. «ناتو» ایده کمی متفاوت داشت اما جذاب از کار در نیامد. براساس رقابتی بودن و حضور چهره‌ها در نقش خودشان می‌توان «اسکار» مهران مدیری را نوعی رئالیتی‌شو محسوب کرد اما به دلایل دیگری می‌شد عنوان برنامه ترکیبی را روی آن گذاشت. به هرحال «اسکار» خوش ساخت و متفاوت از کار درآمد. 

برنامه‌های ترکیبی 
از تاک‌شو تا نمایش عروسکی و موسیقی، برنامه‌های ترکیبی در سال 1402 شامل گزینه‌های متنوعی مثل «مهمونی» طهماسب، «تی ان تی» حامد آهنگی و حتی «اسکار» مدیری بود. البته چند برنامه ترکیبی دیگر هم وجود داشتند که چندان با اقبال مواجه نشدند. اما به هرحال شما این فرصت را دارید تا بهترین‌های این عرصه را هم انتخاب کنید. 

چهره سال نمایش خانگی 
مهران مدیری با اسکار بازگشت موفقی به دنیای سرگرمی داشت، در همین برنامه نیما شعبان‌نژاد از کاراکتری که کنار رامبد جوان ایفا می‌کرد دور شد و متفاوت ظاهر شد. رضا عطاران در دفتر یادداشت نشان داد استعدادش می‌تواند در زمینه‌های مختلفی ظهور پیدا کند. قطعاً اگر بخش زیادی از «پوست شیر» در 1402 پخش شده بود از این سریال گزینه‌های متعددی می‌شد انتخاب کرد. 

بازنده بزرگ؟
حامد بهداد با «قهوه ترک»، کیارش اسدی‌زاده با «هفت»، مجید واشقانی و امیرعلی نبویان با حضور تکراری در بازی‌های نقش منفی چه به عنوان مجری، چه پلیر و خیلی‌های دیگر، هر کدام می‌توانند بازنده‌های سال در نمایش خانگی باشند که آن هم به عهده شماست. 

کامنت بگذارید
در بخش نظرات همین پست کامنت بگذارید و نظرتان را در زمینه‌های مختلف با ما در میان بگذارید. بهتر است مشخص کنید در هر بخش نظرتان چیست، یا لااقل عدد آن بخش را ذکر کنید. منتظریم...
https://mardomefarda.ir/vdciu3ar.t1apw2bcct.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما