تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۶
جالب است ۰
دکتر صادق هاشمی رئیس کمیسیون فیتنس چلنج فدراسیون جهانی IFBB سمینار آموزش قوانین داوری و فاکتور های مربیگری این رشته ورزشی را در ژاپن برگزار کرد.
مدرس ایرانی فدراسیون جهانی سمینار فیتنس را در توکیو ژاپن برگزار کرد
همچنین او در این سفر با رئیس فدراسیون بدنسازی کشور ژاپن نیز دیدار و گفتگو کرد.

فیتنس چلنج رشته ای نوپا اما با قدمت تاریخی است. از گذشته دور سربازان ارتش های بزرگ برای حفظ آمادگی جسمانی خودشان جهت نبردها همیشه تمرینات بدنی انجام می دادند، این تمرینات شامل استفاده از ابزار مختلف بود که بعضی از آن ها در تمرینات باستانی کاران ایران هم هست. نوع مدرن تر آن تمرینات فیتنس چلنج است که ورزشکاران برای نشان دادن آمادگی بالای بدنی عضلانی خودشان با هم رقابت می کنند، رقابتشان حدود 22 دقیقه است اما اوج عملکرد بدنی را می طلبد و بخاطر همین ورزشکارانش باید نهایت آمادگی جسمانی را داشته باشند.

این رشته توسط فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام به نام IFBB تاسیس شده؛ فدراسیونی قدیمی که پیش از این به مسابقات پرورش اندام و زیبایی اندام اختصاص داشت و افرادی مثل آرنولد زیر مجموعه آن مسابقه می دادند. حالا این فدراسیون هم با راه اندازی فیتنس چلنج آرزوی المپیکی شدن را در سر می پروراند. 

این مدرس بین المللی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی دوره های مربیگری بدنسازی و فیتنس را در کشور های مختلف برای مربیان تدریس می کند.
https://mardomefarda.ir/vdcgu79x.ak9wu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما