تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
کاربران ازاین‌پس می‌توانند به‌راحتی با استفاده از اپلیکیشن ویندوزی تردز، به محتوای دلخواه‌شان دسترسی پیدا کنند.
اپلیکیشن ویندوزی تردز رسما در دسترس قرار گرفت
به گزارش مردم فردا،تردز، پلتفرم اجتماعی متن‌محور متا، اپلیکیشن ویندوزی خود را دردسترس کاربران قرار داده است. این اپلیکیشن تجربه‌ی ارتباط با دوستان نزدیک و تولیدکنندگان محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها را قادر می‌سازد که درباره‌ی موضوعات مورد علاقه‌شان با دیگران ارتباط بگیرند.

اپلیکیشن تردز را می‌توان اکنون برای ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ از فروشگاه مایکروسافت دانلود کرد. پلتفرم اجتماعی تردز قصد دارد با شبکه‌های اجتماعی تعاملی دیگر بر بستر فدی‌ورس ادغام شود؛ این موضوع می‌تواند به‌طور چشمگیری، مخاطبان تردز را افزایش دهد.

اپلیکیشن ویندوزی تردز امکان یکپارچه‌سازی با اینستاگرام را ایجاد کرده است و کاربران به‌کمک این ویژگی می‌توانند به‌راحتی حساب اینستاگرام خود را به تردز متصل کنند. مکالمات متمرکز یکی از قابلیت‌های اپلیکیشن ویندوزی تردز است که مکالمات متنی‌ای که کاربران بیشتر از همه به آن‌ها علاقه‌مند هستند را در اولویت قرار می‌دهد.

ویژگی تشکیل جامعه (Community Building) به کاربران امکان می‌دهد که بر اساس علایقشان، افراد هم‌عقیده با خود را پیدا کنند، با آن‌ها ارتباط بگیرند و دنبال‌کنندگانی که با آن‌ها همفکر هستند را نیز جذب کنند.

قابلیت کنترل کاربر، یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه‌ی ویندوزی تردز است که به‌کمک آن می‌توان تنظیمات حریم خصوصی را برای مشاهده‌ی محتوا، ریپلای‌ها و منشن‌ها به دلخواه تغییر داد.

کاربران با استفاده از قابلیت Trend Watch به آخرین رویداد‌ها، محصولات جدید و موضوعات روز در زمینه‌های گوناگون از جمله موسیقی و سرگرمی دسترسی خواهند داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcefv8w.jh8xni9bbj.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما