تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از صدور بیش از ۲۲ میلیون اعمال قانون تخلفات رانندگی در پایتخت خبرداد و گفت که این آمار مربوطه به ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ است.
صدور ۲۲ میلیون جریمه در تهران طی ۱۱ ماه
به گزارش مردم فردا،سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست خبری که ظهر امروز در مقر پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، گفت: آمارهای رسمی اعلام شده از سوی پزشکی قانونی حاکی از آن است که در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ مجموعا ۵۲۲ نفر در شهر تهران به دلیل تصادف جان خود را از دست داده‌اند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که شمار جانباحتگان ۴۶۴ نفر بود، رشد ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: از میان جانباختگان ۲۱۹ نفر عابرپیاده و ۲۴۳ نفر نیز موتورسیکلت سوار بودند.۶۰ نفر هم راننده و سرنشین خودرو بودند.

موسوی‌پور درباره معابر دارای بیشترین تصادفات و تلفات حوادث رانندگی در تهران نیز گفت: بزرگراه آزادگان با ۴۸ درصد از سهم کل تصادفات و بزرگراه امام علی بل ۳۳ نفر فوتی جزو پرتصادف‌ترین و جزو پر کشته‌ترین معابر پایتحت هستند. کارهمچنین موفق شدیم که در دی ماه روند تصادفات فوتی را کاهشی کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران نیز اظهارکرد: در ۱۱ ماهه امسال ۲۲ میلیون اعمال قانون در شهر تهران داشتیم که حدود نیمی از آن مربوط به تحلفات ساکن است. همچنین یک میلیون و ۶۰۰ تخلف حادثه‌ساز نیز جریمه شده است.

وی افزود: ۶۵۰ هزار تخلف پلاک و دو میلیون و ۹۰۰ هزار تخلف نیز به دلیل معاینه فنی ثبت شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcjtoe8.uqetxzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین