تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
شهرآورد پایتخت در حالی از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد که در پایتخت همه چیز تحت‌تاثیر این جدال حساس قرار گرفته و باوجود برگزاری ۷ بازی دیگر، تمام توجهات به این بازی معطوف شده است.
لحظه به لحظه با استقلال - پرسپولیس
به گزارش مردم فردا،اگرچه ساعاتی تا شروع بازی مانده اما مقدمات برگزاری این دیدار حساس از همین حالا انجام می‌شود و هواداران نیز کم کم راهی استادیوم خواهند شد.
اینجا اعضای تحریریه و خبرنگاران میدانی ما تلاش می‌کنند اتفاقات شهرآورد را به صورت زنده  برای شما روایت کنند. با ما در پوشش متفاوت دربی همراه باشید:
پوشش زنده خبری
_علیرضا فغانی شب گذشته دربی کره جنوبی بین اولسان و چونبوک را قضاوت کرد. او سابقه شش داوری در دربی تهران را دارد.

_سیدجلال حسینی رکورددار کاپیتانی پرسپولیس در شهرآورد است. امروز امید عالیشاه از رکورد علی پروین عبور خواهد کرد.

_ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – رافائل سیلوا – آرمین سهرابیان – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو
_ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن،دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر
_تصویری از مانیتور مربوط به وی ای آر در حاشیه زمین ورزشگاه آزادی. در دربی قبلی، این مانیتور سرنوشت بازی را تغییر داد.

 
_یکی از نکاتی که در نشست هماهنگی قبل از بازی استقلال و پرسپولیس به آن اشاره شد، گرم کردن بازیکنان دو تیم پشت نیمکت‌های خودی بود. مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تأیید و اعلام کردند که با توافق دو طرف قرار است بازیکنانی که در لیست ذخیره قرار می‌گیرند پشت نیمکت‌ها کار خود را انجام دهند و به پشت دروازه نروند.
_وحید کاظمی برای اولین بار شهرآورد را قضاوت خواهد کرد. او در سالهای گذشته نیز گزینه قضاوت این بازی بود اما حالا به آرزوی خود رسیده است.

 


_گلمراد سعدالله داور تاجیکستانی برای اولین بار در ورزشگاه آزادی قضاوت خواهد کرد و به همین دلیل هم راهی ورزشگاه آزادی شد تا با شرایط آشنا شود.

_تیم داوری دربی دقایقی پیش وارد ورزشگاه آزادی شد و از شرایط بازدید کرد.

_رودی ژستد اولین و آخرین گلزن خارجی استقلال در دربی محسوب می‌شود که در شهرآورد معروف لیگ بیست و یکم گلی را به ثمر رساند که بسیاری معتقدند قهرمانی استقلال را قطعی کرد. حالا بلانکو دقیقا در همین موقعیت قرار دارد.


_باشگاه استقلال تصویر جواد نکونام را در پوستر خود برای دربی قرار داده است.

_با اعلام رسمی استانداری تهران، 48 هزار بلیت برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال به فروش رسیده است.
_روابط عمومی سازمان لیگ برای پوشش رسانه‌ای شهرآورد، کارتهای مکمل را به خبرنگاران داده تا از حضور تعداد بیشتری از آنها جلوگیری کند تا نظم بیشتری هم در استادیوم حکمفرما شود.
_بر اساس اعلام مسئولان برگزاری بازی، درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 16 به روی تماشاگران بازخواهد شد و آنها می‌توانند چهار ساعت مانده به شروع بازی در استادیوم مستقر شوند.
_ورزشگاه آزادی هم اکنون با حضور مسئولان برگزاری بازی آماده دیدار شهرآورد می‌شود.

_باشگاه پرسپولیس در تصویر مربوط به دربی 103 که در صفحات خود منتشر کرده، کری خوانی جالبی را داشته است.

_بعد از درخشش دو ستاره ازبک، روزنامه همشهری تماشاگر جلد خود را به آنها اختصاص داده است: رویارویی رویاها.
https://mardomefarda.ir/vdccm4qi.2bq118laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما