تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۷
جالب است ۰
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی از بیم انجام عملیات‌های استشهادی رزمندگان فلسطینی آماده‌باش بی‌سابقه‌ای را در کرانه باختری اعلام کرده است و هزاران نیروی نظامی را به حالت آماده‌باش درآورد.
استقرار 15 هزار نظامی اسرائیلی در خیابان‌های کرانه باختری
به گزارش مردم فردا،کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که شمار نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری که «برای آماده باش به مناسبت ماه رمضان» استقرار یافته‌اند، دو برابر تعداد نیروهای حاضر در کل نوار غزه است.روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد که 15000 سرباز و نیروی پلیس از جمله 5000 نیروی ذخیره در کرانه باختری مستقر می‌شوند که شامل 23 گردان و 20 گروهان از پلیس مرزی به اضافه دو یگان نیروهای ویژه خواهد بود.
همزمان با آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته، نظامیان اسرائیلی بر شدت تنش‌ها در کرانه باختری از بیم عملیات‌های مقاومت در این بخش از فلسطین افزوند و علاوه بر اسارت هزاران فلسطینی در کرانه باختری، حدود دو هزار سرباز اسرائیلی برای حفاظت از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری مستقر شدند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت پیشتر درباره تشدید تنش امنیتی در کرانه باختری طی ماه رمضان هشدار داد و طی نامه‌ای به روسای ستادهای ارتش، موساد، شاباک، شورای امنیت داخلی و وزیران کابینه بنی‌گانتز و گادی آیزنکوت خواستار اتخاذ تدابیر لازم شد.
 
این آماده‌باش اسرائیل در کرانه باختری پس از آن صورت می‌گیرد که سخنگوی کتائب القسام شاخه نظامی حماس ابوعبیده طی پیامی خواستار توسعه عملیات طوفان‌الاقصی و تظاهرات در کلیه جبهه‌های داخلی فلسطین اشغالی و خارج آن تحت شعار «لبیک یا اقصی» شد.
 
سخنگوی سرایا القدس ابوحمزه نیز از فلسطینی‌ها خواست که به پاسگاه های نظامی اشغالگران حمله کنند و راه را بر روی شهرک نشینان ببندند و ماه رمضان را به «ماه رعب و وحشت برای رژیم اسرائیل» تبدیل کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcfmcd0.w6dmxagiiw.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین