تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
کاربران پریمیوم و سازمان‌های تأییدشده حالا می‌توانند در شبکه اجتماعی ایکس مقالات طولانی همراه با تصویر و ویدیو منتشر کنند.
شبکه اجتماعی ایکس قالب جدید انتشار «مقاله» را برای کاربران پریمیوم معرفی کرد
به گزارش مردم فردا،شبکه اجتماعی ایکس یک قالب جدید برای پست‌های طولانی به‌ نام «مقاله» (Article) را معرفی کرد. این قالب که فقط برای مشترکین پریمیوم پلاس و سازمان‌های تأییدشده در دسترس است، به کاربران اجازه می‌دهد پست‌هایی با قالب‌بندی متن همراه با تصاویر و ویدیو منتشر کنند.

اکانت Write شبکه اجتماعی ایکس، با انتشار مقاله‌ای در این پلتفرم، از این قابلیت جدید پرده برداشت. مقالات ایکس قالبی شبیه به وردپرس یا مدیوم در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند در آن متن‌های طولانی همراه با تصاویر و ویدیو منتشر کنند. سازمان‌های تأییدشده غیرانتفاعی، احزاب سیاسی و مؤسسات دولتی نیز می‌توانند از این قالب جدید بهره ببرند.

انتشار مقاله در شبکه اجتماعی ایکس
شبکه اجتماعی ایکس در سال 2023، محدودیت پست‌های طولانی را به 25 هزار نویسه برای کاربران اشتراک پولی افزایش داد. حالا به‌نظر می‌رسد که محدودیت نویسه برای یک مقاله بالاتر از 100 هزار کاراکتر خواهد بود. قالب مقاله امکانات مختلفی را در اختیار کاربران پریمیوم می‌گذارد؛ آن‌ها می‌توانند در مقاله خود فهرست‌ ایجاد کنند، به مطالب دیگر لینک دهند و از تصاویر بهره بگیرند.

توییتر در سال 2022، قبل از اینکه «ایلان ماسک» مدیریت این شرکت را بر عهده بگیرد، بخش Notes را به‌عنوان روش انتشار مقالات طولانی معرفی کرده بود. بااین‌حال، تحت مدیریت ماسک، پروژه Notes متوقف شد. در ژوئیه 2023 (تیرماه) نیز ماسک گفت که این شرکت درحال کار روی یک قابلیت جدید است تا کاربران بتوانند مقالات طولانی در ایکس منتشر کنند.

ماسک مدت‌هاست که افراد مشهور رسانه مانند «مستر بیست» و «تاکر کارلسون»، مجری سابق شبکه فاکس نیوز را دعوت کرده است تا مستقیماً در ایکس محتواهای مختلف منتشر کنند. حالا با این اقدام، شبکه‌های خبری و رسانه‌های مختلف می‌توانند مقالات طولانی در این پلتفرم به اشتراک بگذارند.
https://mardomefarda.ir/vdcay0nu.49nem15kk4.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما