تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۴
جالب است ۰
مرکز تجارت دریایی انگلیس، شامگاه امروز (جمعه) گفت گزارشی جدید درباره وقوع یک حادثه در خلیج عدن (جنوب غرب یمن) دریافت کرده است.
گزارش‌هایی از حادثه جدید در جنوب شرق عدن
به گزارش مردم فردا، این حادثه در فاصله 50 مایل دریایی جنوب شرق عدن در آب‌هایی که عملیات‌های نیروی دریایی یمن معمولا در آنجا انجام می‌شود، رخ داده است.
در این گزارش به جزئیات بیشتری درباره این حادثه اشاره نشده است. سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز -تا لحظه انتشار این خبر- واکنشی به این گزارش نشان نداده است.

یمن در حمایت از مردم فلسطین به تمام کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، هشدار داده است که به آن‌ها اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نخواهد داد.نیروی دریایی یمن تاکنون ده‌ها کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی را که به هشدارهای نیروهای مسلح این کشور بی‌توجه بوده‌اند، هدف قرار داده است.
ارتش اسرائیل از تاریخ هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهرماه) با حمایت تسلیحاتی آمریکا حملات گسترده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که به دنبال آن، بسیاری از تاسیسات این منطقه بخصوص بیمارستان‌ها، مدارس و عبادتگاه‌ها ویران شده‌اند.
در پی حملات به این منطقه، حدود 31 هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، نزدیک به 70 درصد آن‌ها زن و کودک هستند.آمریکا و انگلیس برای جلوگیری از عملیات‌های نیروی دریایی یمن ائتلافی تشکیل داده‌اند و بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcgqu9x.ak9wt4prra.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین