تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
جالب است ۰
ساکنان تعدادی از استان‌های یمن برای بیست و دومین جمعه متوالی راهپیمایی‌های گسترده‌ای را در حمایت از غزه برگزار کردند.
تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه برای بیست‌ودومین جمعه متوالی
استان‌های صعده، ریمه و مأرب در یمن امروز (جمعه) با شعار «پیروزی برای غزه، حملات ما رو به افزایش است» شاهد راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از غزه و مخالفت با جنگ رژیم صهیونیستی هستند.

به نقل از المسیره، تظاهرکنندگان ضمن حمل پرچم‌های فلسطین و یمن شعار‌هایی را سردادند که از جمله آن این عبارت‌ها بود: «نه به عقب نشینی، نه به خواری، حملات ما رو به افزایش است، صنعا و غزه یکی هستند، این یمن است، آمریکا بها خواهد داد،‌ای غزه‌ای فلسطین تمام یمنی‌ها با شما هستند، عملیات فشار مردمی در دریای سرخ و عرب،‌ای آمریکا پشیمان می‌شوی، حوادث آتی بسیار زیاد است.»

صد‌ها هزار یمنی در بزرگترین خیابان‌های صعده در راستای فراخوان عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تجمع و برآمادگی برای شرکت در نبرد «پیروزی موعود و جهاد مقدس» تأکید کردند.

تظاهرکنندگان یمنی مواضع کشور‌های عربی در قبال نسل کشی مردم غزه را محکوم و بر آمادگی برای مشارکت مستقیم در جنگ برای حمایت از مردم فلسطین تأکید کردند.

آن‌ها شجاعت و درایت عبدالملک الحوثی در مقابله با دشمنان عصر حاضر را ستودند و تأکید کردند ارتش یمن حملات کوبنده‌تری را تا زمان پیروزی انجام خواهد داد.

تظاهرکنندگان هم‌چنین تشدید عملیات علیه دشمن صهیونیستی در تمام جبهه‌های یمن، لبنان و عراق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را تبریک گفتند.

آن‌ها تأکید کردند: ماه رمضان ماه جهاد است و فعالیت‌های مردمی در صعده در ماه رمضان و تا زمان توقف تجاوز به غزه و لغو محاصره ادامه خواهد داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcgwu9x.ak9wx4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین