تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۲
جالب است ۰
الکسیس مک آلیستر با توجه به نقاط قوت فنی خود یک معلم برای بازیکنان جوان لیورپول محسوب می‌شود.
تمجید از طلایی‌ترین پاس هفته فوتبال جهان!
به گزارش مردم فردا، با توجه به مصدومیت بی‌شمار بازیکنان لیورپول در طی فصل ۲۰۲۳/۲۴، یورگن کلوپ کاری انجام داد که قطعا تا ده سال آینده هواداران فوتبال قرار است با عنوان میراث کلوپ با یکدیگر بحث کنند و درباره آینده این تیم صحبت کنند.
کانر بردلی، جیدون دنس، بابی کلارک، جیمز مکانل، جرل کوانسا و حتی هروی الیوت نام‌هایی هستند که با ۱۸ تا ۲۰ سال سن حالا در لیگ برتر انگلیس موجب خیال راحتی هواداران لیورپول و تیم ملی این کشور می‌شوند.
در این میان اولین حضور کلارک در ترکیب ثابت لیورپول برای این بازیکن جوان به یاد ماندنی بود، زیرا قرمزها به لطف ضربه سر داروین نونیز در دقیقه 99، یک پیروزی حیاتی 1-0 مقابل ناتینگهام فارست به دست آوردند.
کلارک بعد از پایان بازی به گونه‌ای ارسال الکسیس مک آلیستر را برجسته می‌کرد که هیچ شکی نیست کلارک این روزها از هافبک آرژانتینی درس‌های زیادی آموخته است. 
او درباره این اتفاق گفت: همیشه این احساس را دارم که با بازیکنان بزرگی در زمین بازی می‌کنم و این دیدار اطمینان داشتم که قرار است الکسیس با آرامش توپ را به خط حمله برساند و داروین هم قرار است گل بزند، عالی بود. هر روز از بازیکنان دیگر یاد می‌گیرم که چگونه بهتر فوتبال بازی کنم و به خصوص الکسیس که کاری بی‌عیب و نقص را در پایان بازی انجام داد.
کلارک ادامه داد: دیروز (جمعه) در تمرین بود که ما مباحث تاکتیکی بازی را گوش می‌دادیم و آنجا کلوپ نام من را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی آورد. فکر می‌کنم فرم خوبی داشتم اما با توجه به آنچه می‌دانم می‌توانم انجام دهم، قرار است نمایش بهتری از من را ببینید.
https://mardomefarda.ir/vdccpeqi.2bq1m8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما