تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
جالب است ۰
در حالی که طی روزهای اخیر شایعه شده احمد موسی گزینه پرسپولیس است، پیگیری ها نشان می دهد چنین مساله ای صحت ندارد. برخی دلال های اطراف باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند این بازیکن را به پرسپولیس تحمیل کنند احمد موسی گزینه مدیران پرسپولیس نیست.
مانور دلال‌ها اطراف پرسپولیس
به گزارش مردم فردا،طی روزهای اخیر گروهی از دلال های اطراف پرسپولیس تلاش کرده اند احمد موسی را به مدیریت این باشگاه تحمیل کنند. احمد موسی که سابقه بازی در تیم های النصر و لسترسیتی را در کارنامه دارد، چند سالی است فوتبالش افت زیادی کرده و مدام باشگاه عوض می کند.
احمد موسی طی فصول اخیر هم در باشگاه های مختلف فوتبال ترکیه حضور داشته است. ناگهان او طی روزهای اخیر به باشگاه پرسپولیس لینک شد و جالب تر اینکه برخی پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند پرسپولیس با این بازیکن به توافق اولیه هم دست پیدا کرده است.
نکته ای که وجود دارد این است باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد و دلال های اطراف باشگاه پرسپولیس بارها و بارها این بازیکن را به مدیریت باشگاه پیشنهاد کرده اند و حالا هم از طریق پمپاژ خبری می خواهند به زور، گزینه خود را به پرسپولیس تحمیل کنند.
مدیران پرسپولیس بعد از دست دادن نبیل باهویی و شهاب زاهدی، به دنبال جذب مهاجم هستند و جذب احمد موسی فقط در حد شایعه بی پایه و اساس است.
https://mardomefarda.ir/vdcaumnu.49neo15kk4.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما