تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
با این اشتراک به مدت سه ماه می‌توانید از قابلیت‌های پریمیوم تلگرام استفاده کنید.
مدیرعامل تلگرام 10 هزار اشتراک پریمیوم رایگان به مشترکین کانال خود می‌دهد
به گزارش مردم فردا،تلگرام بسیاری از قابلیت‌های کاربردی خود را برای مشترکین پریمیوم ارائه می‌کند و حالا این سرویس پیام‌رسان به تمام کاربران این فرصت را داده است تا یک اشتراک سه‌ماهه پریمیوم را به‌صورت رایگان دریافت کنند. برای دریافت این اشتراک که فقط به 10 هزار نفر اهدا خواهد شد، فقط باید عضو کانال رسمی «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام باشید.

دورف در کانال رسمی خود اعلام کرده که تلگرام به‌طور خودکار 10 هزار کاربر که عضو کانال او هستند را برای این جایزه انتخاب می‌کند. این کاربران که به مدت سه ماه می‌توانند از سرویس‌های تلگرام پریمیوم استفاده کنند، ساعت 17:30 دقیقه امروز (پنجشنبه 10 اسفند) انتخاب خواهند شد.


همانطور که در بیانیه آمده است، این هدیه برای تمام مشترکین کانال مدیرعامل تلگرام ارائه خواهد شد. بنابراین اگر از قبل عضو آن هستید، به‌طور خودکار در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

تلگرام پریمیوم که سال 2022 معرفی شده بود، یک سرویس اشتراکی با هزینه ماهانه 4.99 دلار است که برخی قابلیت‌ها مانند اضافه‌کردن رنگ، محدودیت‌های کمتر برای آپلود فایل، زمان بارگذاری سریع‌تر، استیکرهای پریمیوم، ایموجی‌های سفارشی و موارد دیگر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در حالی که اکنون تمام کاربران می‌توانند در تلگرام استوری منتشر کنند، اما اشتراک پریمیوم مزایایی مانند اولویت‌بندی استوری‌ها برای دریافت بازدید بیشتر، حالت مخفی و 10 برابر افزایش کپشن را به‌همراه دارد.

مدیرعامل تلگرام همچنین روز گذشته اعلام کرده بود که این شرکت می‌خواهد درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در کانال‌ها را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک بگذارد. طبق این برنامه، 50 درصد از درآمد مربوطه از ماه مارس به حساب صاحبان کانال‌ها واریز خواهد شد. پلتفرم تبلیغاتی تلگرام از ماه مارس رسماً برای حدود 100 کشور جدید باز می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcc4pqi.2bq1p8laa2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما