تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
برند ایتل گوشی جدیدی معرفی کرده است که نمایشگر ۹۰ هرتز دارد و در دسته‌ی موبایل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.
اولین گوشی دنیا با اندروید ۱۴ گو معرفی شد؛ موبایل ۵ میلیونی با طراحی دوست‌داشتنی
به گزارش مردم فردا،ایتل گوشی جدیدی معرفی کرده است که از اندروید ۱۴ گو بهره می‌برد و اولین گوشی دنیا با این نسخه‌ی سبک از اندروید محسوب می‌شود.

براساس مشخصات رسمی، گوشی Itel P55T به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح +HD (معادل ۱٬۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل‌براینچ به همراه نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز است و چیدمان دوربینش ما را یاد آیفون ۱۵ پرو می‌اندازد.

گوشی جدید ایتل از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ظاهراً سه دوربین پشتی استفاده می‌کند که درواقع، تنها یکی از آن‌ها دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی است و دو ساختار دوربین‌مانند دیگر، حسگر هوش مصنوعی و فلش LED هستند.



 
ایتل پی ۵۵ تی از پردازنده‌ی Unisoc T606 و رم LPDDR4x و فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 برخوردار است. پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی‌متری و کارت حافظه درکنار حسگر اثرانگشت روی دکمه‌ی پاور دستگاه، ازجمله امکانات دیگر این گوشی خوش‌قیمت هستند.

گوشی Itel P55T از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند و در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی عرضه می‌شود.

قیمت گوشی جدید ایتل در بازار هند در نسخه‌ی مجهز به رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۰۰ دلار است. می‌توان این گوشی را یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌ها در فهرست بهترین گوشی اقتصادی در نظر گرفت.
https://mardomefarda.ir/vdchkmni.23nxkdftt2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما