تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
گروه Mogilevich مدعی شد که اپیک گیمز را هک کرده و 190 گیگابایت از داده‌های حساس سازنده فورتنایت را به‌دست آورده است.
اپیک گیمز هک شد
به گزارش مردم فردا،گروه هکری Mogilevich مدعی هک شرکت اپیک گیمز، سازنده بازی فورتنایت شده است. این گروه می‌گوید در یک حمله باج‌افزاری توانسته است به حدود 190 گیگابایت از داده‌های این شرکت شامل ایمیل‌ها، رمزهای عبور، اطلاعات پرداخت، نام افراد و کد منبع برنامه‌ها دست یابد.

به‌ گزارش وب‌سایت Cyber Daily، گروه هکری Mogilevich که در حوزه حملات باج‌افزاری تقریباً تازه‌وارد محسوب می‌شود، مدعی شده که اپیک گیمز را هک کرده است. این شرکت ساعاتی پیش جزئیات این هک را در وب‌سایت خود در دارک‌نت منتشر کرد.

گروه Mogilevich مدعی هک اپیک گیمز شد
در بیانیه Mogilevich آمده است: «ما بی‌سروصدا حمله‌ای را به سرورهای اپیک گیمز انجام دادیم.» این گروه ادعا می‌کند که 189 گیگابایت از داده‌های سازنده فورتنایت را دزدیده و اکنون آن‌ها را برای فروش عرضه کرده است.

گروه Mogilevich رقمی برای فروش این داده‌ها اعلام نکرده، اما مهلت خرید این پایگاه داده تا 4 مارس (14 اسفندماه) است؛ البته آن‌ها مدرکی هم برای اثبات ادعای خود ارائه نکرده‌اند. گفتنی است که خود اپیک گیمز نیز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

اپیک گیمز عمدتاً به‌خاطر بازی پرطرفدار فورتنایت شناخته می‌شود و دارنده یک فروشگاه برای عرضه بازی‌های ویدیویی است. در سال‌های اخیر، نام این شرکت را بارها در کشمکش با اپل و گوگل شنیده بودیم. Epic Games در کشورهای زیادی شعبه دارد.

اپیک گیمز چهارمین قربانی گروه هکری Mogilevich محسوب می‌شود. این گروه اولین‌بار در فوریه امسال یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نیسان موسوم به Infiniti USA را هک کرده بود. گفته می‌شود که اعضای این گروه ظاهراً به زبان روسی صحبت می‌کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcdfk0x.yt0ss6a22y.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما