تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی در کشور چین معرفی شود.
مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V فاش شد
به گزارش مردم فردا،وان پلاس Ace 3V به اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز می‌شود؟
گفته می‌شود که OnePlus Ace 3V با نام OnePlus Nord 5 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش OLED تخت با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. احتمالا این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر (از نوع اپتیکال) مجهز می‌شود. ادعا شده که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ (دارای کد SM7675) نیروی پردازشی مورد نیاز OnePlus Ace 3V را تأمین خواهد کرد. انتظار داریم که این تراشه عملکردی مشابه چیپست های سری ۸ کوالکام داشته باشد.

پست Digital Chat Station
اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ یک تراشه ۸ هسته‌ای است. این چیپست از ۱ هسته Cortex X4 با سرعت ۲.۹ گیگاهرتز (مشابه اسنپدراگون ۸ نسل ۳) بهره می‌برد. احتمالا CPU این تراشه به ۴ هسته Cortex A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۳ هسته Cortex A520 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز مجهز خواهد بود. پردازنده گرافیکی Adreno 732 برای Snapdragon 7 Plus Gen 3 در نظر گرفته شده است. انتظار داریم که این چیپست و OnePlus Ace 3V در ماه آینده میلادی معرفی شوند. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، گران‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند آینده وان پلاس به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد.

به سراغ سایر مشخصات وان پلاس Ace 3V می‌رویم. احتمالا این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. اطلاعاتی نیز درباره طراحی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. انتظار داریم که OnePlus Ace 3V به فریم پلاستیکی و قاب پشتی شیشه‌ای مجهز شود. اطلاعات فاش شده در گذشته نشان می‌دهند که احتمالا وان پلاس دو نسخه متفاوت از این دستگاه را با پنل های تخت و خمیده معرفی خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcjhie8.uqetvzsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما