تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
جالب است ۰
یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های کسب درآمد دلاری در کشور ماست و طرفداران بسیاری دارد. اما با توجه به محدودیت‌های موجود، برخی از خدمات یوتیوب در ایران امکان پذیر نیست !
نکات مهمی برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران
نقد کردن درآمد یوتیوب و تبدیل آن به تومان یکی از این چالش‌هاست که هر یوتیوبری را در ایران، تحت تاثیر قرار می‌دهد. اتصال کانال یوتیوب به MCN یکی از راه‌های امن نقد کردن درآمد یوتیوب است. مسترتیوب ارائه دهنده خدمات یوتیوب در ایران به عنوان یک همراه در مسیر یوتیوبری، شما را همراهی می‌کند و می‌توانید با خیال راحت نقد کردن درآمد خود را به مسترتیوب بسپارید.
در این مقاله، به مهم‌ترین سوالات یوتیوبر‌ها پرداختیم و پاسخ آن را از مسترتیوب گرفتیم

به صورت کلی، یوتیوب چقدر پول می‌دهد؟

یوتیوب به ازای هر هزار بازدید بین 3 تا 6 دلار به شما پرداخت می‌کند و اگر تبلیغات شما بیشتر باشد و هر کدام از ویدیوهای شما، هزاران یا حتی میلیون‌ها بازدید داشته باشد به همان نسبت درآمد شما هم افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک ویدیو با یک میلیارد ویو، احتمالا مبلغی حدود 7.8 میلیون دلار آمریکا به دست می‌آورد!

شرایط لازم برای نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران چیست؟

یوتیوب معروف‌ترین و بهترین شبکه اجتماعی برای کسب درآمد دلاریست. اما این پلتفرم شرایطی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که تنها در صورت داشتن این شرایط می‌توان به درآمد رسید. مسترتیوب همراه همیشگی شما برای رسیدن به درآمد دلاری، با ارائه خدمات مختلف، در رسیدن کانال شما به درآمد و نقد کردن آن همراه و همیار شماست. به صورت خلاصه شرایط کسب درآمد از یوتیوب، به صورت زیر است:
  1. داشتن حداقل 1000 سابسکرایبر
    داشتن حداقل 4000 ساعت بازدید از ویدیوهای بلند در یک سال یا حداقل 10 میلیون بازدید از ویدیوهای کوتاه در 90 روز
    بارگذاری حداقل 3 ویدیو در 3 ماه
    ثبت‌نام در گوگل ادسنس
جدا از این موارد، شرکت‌های مختلف در ایران، شرایط مختلفی را برای نقد کردن درآمد در نظر می‌گیرند و هر کدام قوانین و شرایط خاص خودشان را دارند.
به عنوان مثال، موضوع کانال بسیار مهم‌ است. چرا که هر کانالی از طرف یوتیوب مورد تایید نیست. محتواهایی که ارزش قابل توجهی را اضافه نکنند به صورت کلی مورد تایید یوتیوب و اکثر شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب به ویژه مسترتیوب نیستند.

انواع روش‌های نقد کردن درآمد یوتیوب و دریافت در ایران چیست؟

اگر شرایط لازم را داشته باشید و بخواهید درآمد کانال یوتیوب خود را نقد کنید باید از یکی از راه‌های زیر استفاده کنید. توجه داشته باشید که انتخاب یک مسیر امن و معتبر برای نقد کردن درآمدتان بسیار ضروری است. اگر می‌خواهید از شرکت‌های واسطه استفاده کنید باید از اعتبار و سابقه آن شرکت اطمینان حاصل کنید. مسترتیوب به عنوان یکی از ارائه دهندگان خدمات یوتیوب در ایران، به عنوان یک مسیر امن و مطمئن از شروع کار و مشاوره برای راه‌اندازی کانال تا نقد کردن درآمد یوتیوب در حساب بانک ایرانی کنار شماست.
به صورت کلی روش‌های زیر برای نقد کردن درآمد یوتیوبرهای ایرانی وجود دارد:
  1. استفاده از شرکت‌های MCN خارجی
    استفاده از شرکت‌های واسطه و نماینده‌های ایرانی MCN مانند مسترتیوب
    داشتن حساب شخصی ادسنس و نقد مستقیم درآمد
در ادامه باید بدانید که شما تنها در صورتی که از شرکت‌های واسطه ایرانی استفاده کنید میتوانید درآمدتان را به ریال و در حساب دلخواه خودتان در ایران دریافت کنید. در غیر این صورت نیاز به حساب در خارج از ایران دارید و باید بتوانید مبلغ دریافتی خودتان را به ایران منتقل کنید که با پیچیدگی‌های زیادی روبرو خواهید شد.

اتصال کانال یوتیوب به MCN چگونه است؟

به صورت خلاصه در تمام دنیا، هر کانالی را نمی‌توان به MCN متصل کرد. شرکت‌های MCN در دنیا قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارند و فقط کانال‌هایی با ارزش بالا را مدیریت می‌کنند.
از طرفی مسترتیوب به عنوان یک همراه معتبر در ایران، این فرصت را به یوتیوبرهای فارسی می‌دهند که بتوانند به راحتی کانال خود را به MCN متصل کنند. مسترتیوب نماینده رسمی و انحصاری مدیاکیوب که یکی از معتبرترین و بزرگترین MCNهای دنیاست و گام به گام در مسیر اتصال کانال شما به MCN همراه شماست.
اتصال یک کانال یوتیوب به MCN مزایای زیادی دارد، چرا که کانال شما، خیالتان از بابت امنیت کانالتان راحت است. شرایطی را در نظر بگیرید که متوجه می‌شوید دیگر به کانالتان دسترسی ندارید ! این یکی از بهترین و سخت‌ترین اتفاقات برای هر یوتیوبری است. اما این اتفاق فقط برای کانال‌های متصل به ادسنس‌های شخصی و شرکتی رخ می‌دهد و در صورتی که کانالی به ام‌سی‌ان متصل باشد همچنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

شرایط لازم برای اتصال کانال یوتیوب به MCN مدیاکیوب

  1. ثبت درخواست نقد کردن درآمد یوتیوب در مسترتیوب
    بررسی کانال شما توسط کارشناسان برای اتصال به MCN
    تماس با شما به جهت اعلام شرایط همکاری
    عقد قراردارد و شروع همکاری

آیا استفاده از شرکت‌ها واسط راه مطمئنی برای دریافت درآمد یوتیوب است؟

به صورت کلی شما دو راه برای دریافت درآمد خود در ایران دارید. یکی درخواست از آشنایان خود در خارج از ایران و دیگری استفاده از سرویس نقد کردن درآمد یوتیوب مسترتیوب است که به صورت تضمینی درآمدتان را به حساب ایران، واریز می‌کند.

اکثر شرکت‌های نقد کننده درآمد یوتیوب با استفاده از ادسنس‌های شخصی یا شرکتی این‌کار را انجام می‌دهد که خود می‌تواند در آینده مشکلاتی را برای کانال ایجاد کند.
برخی از شرکت‌های محدود نیز، به دلیل دسترسی‌های بیشتر و ارتباطات می‌توانند کانال شما را به یک شرکت معتبر MCN متصل کنند که خطرات از بین رفتن کانال دیگر وجود ندارد و از خدمات MCNها نیز می‌توانید استفاده کنید.

چرا به مسترتیوب اعتماد کنیم؟

مسترتیوب با سابقه درخشان خود در زمینه ارائه خدمات یوتیوب در ایران انتخابی مناسب برای نقد کردن درآمد یوتیوب است. تا به امروز افتخار همراهی یوتیوبرهای فارسی زبان زیادی را در ایران داشته و چالش‌های زیادی را در این راه تجربه کرده و امروز با کوله‌باری از تجربه، میتواند به یوتیوبرهای فارسی زبان در ایران و یا سایر نقاط دنیا خدمات ارائه دهد:

مشاوره رایگان و پشتیبانی

مسترتیوب با کارشناسان حرفه‌ای و با سابقه خود در تمامی زمینه‌های یوتیوب از تأسیس کانال، ایده‌یابی و ساخت ویدیو تا نقد کردن درآمد مشاوره رایگان، خدمات ارائه می‌دهد. شما با انتخاب مسترتیوب و بهره‌گیری از مشاوره‌های کارشناسان آن می‌توانید از ابتدا مطمئن گام بردارید و یک کانال خوب بسازید و به درآمد برسید.

مانتایزیشن با سرویس نقد کردن درآمد

مانتایزیشن کانال یکی از مراحل نقد کردن درآمد کانال یوتیوب است. در صورتی که به شرایط نقد کردن درآمد رسیده‌اید، مسترتیوب می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن درآمد‌زایی کانال شما را فعال کند.

دریافت حق مالکیت و حفاظت از محتوا (سرویس شیلد مسترتیوب)

یکی از مهم‌ترین موارد فعالیت در یوتیوب قانون کپی‌رایت و حق مالکیت است. این امکان وجود دارد که برای کانال خود حق مالکیت محتوا دریافت کنید تا جلوی انتشار محتوای خود در یوتیوب را بگیرید.
کانال‌هایی که محتوایشان توسط دیگران کپی میشود و در یوتیوب یا سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود می‌توانند آسیب‌های بسیار زیادی از نظر درآمدی یا برند‌سازی تجربه کنند که سرویس‌های محافظت از کپی‌رایت یوتیوب می‌تواند مفید باشد.
در سرویس مسترشیلد نه تنها در یوتیوب، بلکه از محتوای شما در تمامی شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز محافظت می‌شود و می‌توانید جلوی کپی شدن محتوای خود و سواستفاده از آن را بگیرید.

ابزارهای آنالیزی کانال یوتیوب

با استفاده از داشبورد مسترتیوب می‌توانید کانال خود را بهتر بشناسید. با استفاده از داشبورد مسترتیوب، میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد کانالتان و مخاطبانتان داشته باشید و همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را با سرعت بیشتری آپلود کنید.
از طرفی، بسیاری از یوتیوبرها از محیط یوتیوب برای کسب اطلاعات در مورد رقبا و کانال‌ها استفاده می‌کنند که در اکستنشن مسترتیوب، امکانات زیادی برای کسب اطلاعات کانال‌های رقیب وجود دارد.

پرداخت منظم به ریال یا ارزهای دیجیتال

درآمد یوتیوب شما هر ماه، به صورت منظم و مطابق با قیمت روز ارز و یا از طریق ارزهای دیجیتال به حساب شما واریز می‌شود.
 
https://mardomefarda.ir/vdci3war.t1apu2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما