تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، در نیم فصل کمتر از ۲۴ ساعت دیگر بسته می‌شود.
منتظر بمب نقل و انتقالات باشید!
به گزارش مردم فردا،در شرایطی که دو هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته، تیم‌ها در جستجوی گزینه‌های مدنظرشان برای تقویت در ادامه مسیر هستند و  تیم‌های مدعی قهرمانی و گزینه سقوط بیشترین فعالیت نقل و انتقالاتی را تا به اینجا دنبال کرده‌اند.
اکنون در فاصله ۲۴ ساعت به پایان پنجره زمستانی لیگ برتر ایران، به آخرین شرایط تیم‌ها و اخبار مربوط به آنها خواهیم پرداخت؛
* حسین بادامکی: هم نبیل باهویی و هم شهاب زاهدی در باشگاه پرسپولیس حضور دارند و در حال مذاکره هستیم. هنوز قرارداد کسی فسخ نشده است، باهویی خواستار فسخ قرارداد است، ولی هنوز چیزی روی کاغذ نیامده. آقای زاهدی هم در باشگاه حضور دارد و در حال مذاکره با وی هستیم. اجازه بدهید جلسه ما تمام شود و بعد در این خصوص اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
* 07 اسفند 1402 ساعت 15:16مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که آنها قصد صدور رضایت‌نامه فرشید باقری را ندارند. باشگاه استقلال به‌دنبال جذب این هافبک دفاعی باتجربه بود.
* فوری: باشگاه پرسپولیس قرارداد نبیل باهویی و شهاب زاهدی را فسخ کرد.


*علی شجاعی که شایعاتی پیرامون جدایی او از فولاد وجود داشت، تصمیم به ادامه حضور در این تیم گرفته است.

*رضا شکاری که اخیرا با استوری همسر خود به شدت مورد توجه قرار گرفته بود، با انتشار یک استوری نوشت: «من تابع تصمیمات باشگاه سپاهان بوده و با تصمیم باشگاه در ادامه فصل نیز در خدمت شما هستم.» به این ترتیب پروژه جدایی او نیز منتفی است.

*ادوین لازو، هافبک دفاعی کلمبیایی، تنها نامی است که اطراف باشگاه سپاهان شنیده می‌شود. پیش از دیدار حساس با استقلال، باشگاه اصفهانی بیشتر تمرکز خود را روی این بازی گذاشته است.

*محمد خدابنده لو برای نهایی کردن مراحل نهایی عقد قرارداد با پرسپولیس در باشگاه حاضر شد. او البته روز گذشته با پرسپولیس تمرین کرد و مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارد.
*در صورت فسخ قرارداد نبیل باهویی و شهاب زاهدی، پرسپولیس فرصت این را خواهد داشت تا بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات نیز مهاجم آزاد جذب کند.

*نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس، دقایقی پیش وارد ساختمان باشگاه شد تا مذاکرات خود برای جدایی را انجام دهد.
*حسین گودرزی، مدافع چپ شمس آذر، به هدف نقل و انتقالاتی استقلال تبدیل شده و باشگاه آبی‌پوش امروز آخرین تلاش برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن را انجام خواهد داد.
*با اعلام محمد نوازی، زبیر نیک‌نفس از تیم جدا نخواهد شد و این هافبک دفاعی برای نیم فصل دوم نیز در تیم جواد نکونام بازی می‌کند.
*خبرنگاران میدانی در هوای سرد و برفی تهران در مقابل باشگاه پرسپولیس مستقر هستند تا اتفاقات احتمالی را پوشش بدهند.
*تمام بازیکنانی که تا پایان امروز بتوانند فسخ خود را بگیرند، می‌توانند به تیم جدیدی بروند.
*باشگاه ملوان که روز گذشته قرارداد جلال مداحی را ثبت کرد، احتمال دارد امروز یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد.

 
*از باشگاه تراکتور شایعاتی پیرامون صفا هادی به گوش می‌رسد و ممکن است در ساعات آینده اتفاقاتی برای او رخ بدهد.
*فولاد بعد از تحولات فنی، امروز باید حضور پرسروصدایی در نقل و انتقالات داشته باشد.
*آلومینیوم تنها تیمی است که به دلیل پنجره بسته فعالیتی در نقل و انتقالات زمستانی نداشت.
*برخلاف شایعات پیرامون سجاد آشوری، این بازیکن روز گذشته در تمرین تیم تراکتور شرکت کرد.

*به احتمال فراوان سرخپوشان امروز یک خرید پرسروصدا را ثبت خواهند کرد.
*با رد پیشنهاد پرسپولیس برای محمدجواد محمدی از سوی باشگاه ذوب‌آهن، باید دید که پرسپولیس امروز مهاجم داخلی پیدا می‌کند یا خیر.
*در روز پایانی نقل و انتقالات، احتمال یک جدایی برای تیم تراکتور نیز وجود دارد. سرخپوشان تبریزی ۱۹ بازیکن بزرگسال را در ترکیب خود می‌بینند.
*همسر رضا شکاری با انتشار یک استوری جالب و عجیب، وضعیت این بازیکن را شرح داده است. او مدعی شده که باتوجه به هزینه ۳۰۰ هزار دلاری سپاهان برای خرید این بازیکن، باشگاه‌های خواهان باید این مبلغ را به سپاهان پرداخت می‌کردند که موفق به این کار نشدند.

*مصطفی احمدی، بازیکن نیم فصل اول شمس آذر قزوین، به تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پیوست.

*باشگاه ذوب‌آهن پیشنهاد پرسپولیس برای محمدجواد محمدی و باشگاه استقلال برای محمدحسین اسلامی را رد کرد.
*باشگاه سپاهان در واکنش به درخواست گل‌گهر برای به خدمت گرفتن کاوه رضایی یا رضا شکاری، خواهان معاوضه با سامان فلاح مدافع سیرجانی‌ها شد.

*اوسمار به دنبال مهاجمی بلندقامت است و شایعات درباره انتقال رضا شکاری که پست تخصصی‌اش وینگر است و قابلیت بازی در پست مهاجم را دارد، چندان موردتوجه سرمربی پرسپولیس قرار نگرفته است.

*باشگاه گل‌گهر برای جذب رضا شکاری و رضا اسدی به سپاهان نامه زده و درخواست رسمی‌اش را ارسال کرد.
*باشگاه استقلال خوزستان قصد دارد بار دیگر در نقل و انتقالات شرکت کند و به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است.
*باشگاه شمس آذر به درخواست استقلال برای انتقال حسین گودرزی پاسخ منفی داده است، اما امکان هر اتفاقی تا پایان مهلت نقل و انتقالات وجود دارد.

*محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن همچنان موردتوجه پرسپولیس برای تقویت خط حمله قرار دارد و مذاکرات طرفین برای این انتقال ادامه دارد.

 *مدیر برنامه رضا شکاری امروز طی جلسه با مدیران سپاهان در خصوص وضعیت این بازیکن در ادامه فصل با طلایی‌پوشان گفتگو کرد. آینده این بازیکن تا ساعاتی دیگر برای ادامه همکاری یا پایان قرارداد تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد.

 *قائم اسلامی‌خواه که بحث انتقالش به مس رفسنجان جدی شده بود، شاید مقصدش از رفسنجان به سیرجان تغییر یابد.
*باشگاه پرسپولیس امروز جلسه‌ای با نبیل باهویی داشته و در خصوص شرایط جدایی با وی گفتگو کرد. قرار است تا ساعات پایانی نقل و انتقالات طرفین به نتیجه لازم در این خصوص برسند.

 *شهاب زاهدی همچنان در تمرینات پرسپولیس غایب است و البته بحث بند قراردادش برای دریافت رضایت‌نامه رد شد. با این حال مهاجم پرسپولیس همچنان گزینه خروج از این تیم است.
https://mardomefarda.ir/vdceoe8w.jh8xfi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما