تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
متا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی واتساپ، طراحی یکی از بخش‌های این پیام‌رسان را اصلاح کرد.
طراحی یکی از بخش‌های واتساپ پس از سال‌ها تغییر می‌کند
به گزارش مردم فردا،نسخه‌ی ۲٬۲۴٬۴٬۲۳ بتای واتساپ اندروید، تب Status بازطراحی‌شده را با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری معرفی می‌کند. این آپدیت ازطریق فروشگاه گوگل‌ پلی دردسترس قرار دارد و شامل رابط کاربری جدید برای مشاهده‌ی به‌روزرسانی‌های وضعیت مخاطبان است که با تمرکز بر سهولت دسترسی و ناوبری پیشرفته ارائه می‌شود.

رابط کاربری به‌روزشد‌ه‌ی واتساپ، تغییر مهمی در روش نمایش به‌روزرسانی‌های وضعیت مخاطبان ایجاد می‌کند. این طراحی جدید با فاصله گرفتن از ظاهر افقی قبلی واتساپ، رویکرد جذاب‌تری دارد.


اکنون کاربران می‌توانند تغییرات وضعیت مخاطبان خود را به‌طور مستقیم از بالای برگه‌ی Updates و ازطریق پیش‌نمایشی کوچک مشاهده کنند. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن صفحه‌ی هریک از مخاطبان به‌طور مجزا، نگاهی اجمالی به وضعیت آن‌ها داشته باشید.

به‌نوشته‌ی WaBetaInfo، تغییرات ظاهری جدید واتساپ درحال‌حاضر برای گروه منتخبی از کاربران نسخه‌ی بتا دردسترس قرار دارد و پس‌ از دریافت بازخورد و رفع مشکلات احتمالی در نسخه‌ی پایدار و عمومی ارائه خواهد شد.

واتساپ علاوه‌بر تغییرات ظاهری، درحال بررسی ویژگی‌های جدیدی است که از بین آن‌ها می‌توان به همگام‌سازی قفل‌های چت بین دستگاه‌های مختلف برای بهبود امنیت اشاره کرد. طبق برخی گزارش‌ها امکان دارد متا برای مطابقت با قوانین اتحادیه‌ی اروپا، امکان تبدل پیام بین واتساپ و سایر پلتفرم‌های پیام‌رسان را در آینده‌ی نزدیک فراهم کند.
https://mardomefarda.ir/vdcjate8.uqetizsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما