تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
جالب است ۰
درحالیکه اغلب آمریکاییها خود برای رقابت بین بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آماده می‌کنند نیکی هیلی نامزد جمهوریخواه می‌گوید که رئیس جمهور بعدی این کشور یک زن خواهد بود.
نیکی هیلی: رئیس جمهور بعدی آمریکا یک زن است؛ یا من یا کامالا هریس
به گزارش مردم فردا،نامزد انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان نیکی هیلی از حمایت از دونالد ترامپ در صورت نامزدی حزب جمهوریخواه خودداری کرد و گفت که «آمریکا یک رئیس جمهور زن خواهد داشت».
وی در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز گفت: رئیس جمهوری بعدی آمریکا یک زن خواهد بود؛ یا من یا کامالا هریس(معاون جو بایدن). و اگر ترامپ نامزد جمهوریخواهان شود پیروز نخواهد شد.
وی مدعی شد، همه نظرسنجیها این را نشان می‌دهد که او پیروز نخواهد شد و ما یک رئیس جمهور زن خواهیم داشت که کامالا هریس است!
نیکی هیلی که زمانی فرستاده ترامپ در سازمان ملل بوده افزود: من اجازه نمی‌دهم چنین اتفاقی بیفتد. من متوقف نمی‌شوم. من هیچ جا نمی‌روم. ما این کار را شروع کرده‌ایم و به پایان خواهیم رساند.
اظهارات هیلی درباره نامزدی کامالا هریس درحالیست که تا کنون نشانه‌ای مبنی بر کناره گیری بایدن از انتخابات و معرفی نامزد دیگری از سوی حزب دموکرات وجود ندارد.
نیکی هیلی در ادامه افزود: اغلب آمریکایی‌ها می‌گویند که جو بایدن ۸۱ ساله و دونالد ترامپ ۷۷ ساله برای ریاست جمهوری خیلی پیر هستند.
وی با طعنه به بایدن و ترامپ افزود: آمریکا باید نسل جدیدی از رهبران داشته باشد که حواسش به پرونده های قضایی منحرف نشود.
مساله کهولت سن جو بایدن که با گافهای زیادی همراه بوده است به یکی از موضوعات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. این درحالیست که رقیب احتمالی وی دونالد ترامپ نیز دست کمی از بایدن ندارد.
https://mardomefarda.ir/vdcbgfb5.rhbfapiuur.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین