تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
جالب است ۰
در دیداری از هفته بیستم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود الرائد عبور کرده و فاصله هفت امتیازی با النصر را حفظ کند.
بیست‌و‌دومین برد متوالی الهلال قبل از جدال با سپاهان!
به گزارش مردم فردا،الهلال خیلی زود و در دقیقه سوم مسابقه به گل رسید. سالم الدوسری از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و وارد محوطه جریمه شد که ضربه او پس از برخورد به دروازه‌بان، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز به راحتی توانست دروازه خالی حریف را باز کند.
آبی‌های ریاض در دقیقه 29 به گل دوم رسیدند. پاس در عمق روبن نوس به ساویچ رسید که این بازیکن با خطای مدافع حریف سرنگون شد. الکساندر میتروویچ پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بازی دو بر صفر شود.

در نیمه دوم الهلال توانست اختلاف را افزایش دهد. این تیم از سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد که روبن نوس آن را به روی دروازه کرد و و کولیبالی با ضربه سر، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.
الرائد در وقت‌های تلف شده یکی از گل‌ها را جبران کرد. یک پاس در عمق و به پشت مدافعان، نصیب تاوارس شد و او با یک پاس در عمق توپ را در دهانه دروازه به امیر سعیود رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه چیپ زیبا، دروازه یاسین بونو را باز کرد.


در نهایت نیز این بازی با نتیجه سه بر یک به سود الهلال به پایان رسید و این تیم توانست به بیست و دومین پیروزی متوالی خود دست یابد و فاصله‌اش با النصر در رتبه دوم را به عدد هفت برگرداند.
https://mardomefarda.ir/vdcawenu.49nee15kk4.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما