تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۲
جالب است ۰
کمیته عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در قرائت اولیه با قانون پیشنهادی برای توقف فعالیت سازمان امداد رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در قدس اشغالی و اراضی اشغالی فلسطینی ۱۹۴۸ موافقت کرد.
موافقت اولیه کنست با ممنوعیت فعالیت آنروا در قدس و اراضی ۱۹۴۸
به گزارش مردم فردا،بوعاز بیسموت و چند نفر دیگر از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی این پیشنهاد را ارائه نموده که با موافقت ۳۳ عضو و مخالفت ۱۰ عضو دیگر کنست مواجه شد.

اشغالگران رژیم صهیونیست حملات زیادی علیه سازمان آنروا انجام داده و تعدادی از کارکنان این سازمان در غزه را به مشارکت در عملیات طوفان الاقصی و حملات انجام شده علیه شهرک‌ها و پایگاه‌های نظامی صهیونیستی متهم کرده‌اند و در این در حالی است که سازمان ملل متحد از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیقات در این خصوص خبر داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بودجه سازمان آنروا در فلسطین (کرانه باختری و نوار غزه) حدود ۶۰۰ میلیون دلار در سال است که این ۴۵ درصد از مجموع بودجه این سازمان در مناطق مختلف عملیاتی آن (اردن، لبنان، سوریه و فلسطین) را شامل می‌شود.

شهرهای کرانه باختری و قدس اشغالی همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفت اکتبر شاهد تنش‌های فراوانی بوده‌است که طی آن نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علاوه بر بازداشت‌های گسترده حملات زیادی را علیه مردم فلسطین انجام داده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcfx0d0.w6dm1agiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین