تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۴
جالب است ۰
حسین کنعانی‌زادگان به دلیل رفتارش از مردم اراک عذرخواهی کرد.
توضیح و عذرخواهی حسین کنعانی از هواداران
به گزارش مردم فردا،حسین کنعانی روزهای سختی را سپری می‌کند و درحالی که هنوز از شوک و ناراحتی حذف تیم ملی از نیمه نهایی جام ملت‌ها کاملا دور نشده بود، دو روز مانده به بازی با آلومینیوم به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.
حسین کنعانی بعد از شکست پرسپولیس در حالی که به شدت ناراحت و مستاصل بود، وقتی هنگام ورود به اتوبوس تیم با شعارهای هواداران علیه خود مواجه شد واکنش تندی نشان داد که ویدیوی آن از شب گذشته وایرال شده است.
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس حالا در استوری اینستاگرامش علاوه بر توضیح اتفاقات دیروز، از هواداران پرسپولیس و مردم اراک نیز به‌خاطر رفتارش عذرخواهی کرد.

کنعانی نوشت: "دیروز روز سختی برای من بود. ناراحتی شکست برابر تیم خوب آلومینیوم اراک کل تیم و هواداران را ناراحت کرده بود. متاسفانه بازی هم در شرایط امنیتی مناسبی برگزار نمی‌شد و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس حضور داشتند و هر لحظه هر اتفاقی ممکن بود برای هر بازیکنی بیفتد. ناراحتی باخت و شنیدن الفاظی زشت از طرفی معدود از افراد که قطعاً حسابشان از مردان مهمان‌نواز و شریف اراک جداست باعث شد کنترل خود را از دست بدهم و بابت این اتفاق واقعا پشیمانم. ابتدا از هواداران پرسپولیس به‌خاطر شکست و سپس از مردم عزیز و مهربان اراک به‌خاطر رفتارم عذرخواهی کنم."
https://mardomefarda.ir/vdccoiqi.2bq1m8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما