تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
کاربران پیشرفته‌ترین نسخه‌ی Gemini می‌گویند هوش مصنوعی گوگل هم‌سطح مدل زبانی GPT-4 ظاهر نمی‌شود.
حتی پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی گوگل هم مچ ChatGPT را نمی‌خواباند
به گزارش مردم فردا،سرویس Gemini Advanced که به‌تازگی توسط گوگل منتشر شده، واکنش‌های متنوعی را از اولین کاربران خود گرفته است. برخی از کاربران، استدلال احساسی و سَبک پاسخ آن را ستایش ‌کردند؛ اما بیشتر کاربران استقلال منطقی و اجرای وظایف آن را به‌نسبت رقبایی مانند GPT-4 ناامیدکننده دانستند.

کاربران عبارات بی‌معنی و تفسیر نادرست اطلاعات را هنگام کار با Gemini Advanced مشاهده کرده‌اند که استدلال منطقی مدل زبانی Gemini Ultra 1.0 را زیر سوال می‌برد.

هنگام تفسیر عکس‌ها، پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی گوگل معمولاً پاسخ‌های نادرست می‌دهد که نمایانگر محدودیت درک بصری مدل زبانی به‌کاررفته در آن است. همچنین جمنای فاقد قابلیت پردازش عکس است و کاربرد محدودتری نسبت‌به رقیب اصلی‌اش دارد.

Gemini Advanced نتوانسته طبق وعده‌‌ها ایجاد فایل MIDI را دردسترس قرار دهد. همچنین وظایفی مانند استدلال‌های پیچیده و تولید کد برای این سرویس سخت است.

نارضایتی‌های زیاد، به معنی شکست Gemini Advanced نیست و تعدادی از کاربران به قابلیت‌های مفید آن نیز اشاره کرده‌اند؛ برای نمونه پاسخ‌های غیررباتی و انسان‌مانند که طبیعی‌تر از خروجی‌های GPT-4 است و در موارد خاص، پاسخ‌های دقیقی که نوشتار خوبی دارند، مورد تحسین کاربران واقع شده است.

با توجه به مقایسه‌ی اشتراک‌های پولی مدل‌های زبانی دیگر مانند ChatGPT Plus و Copilot Pro، کاربران نگران قیمت‌گذاری Gemini Advanced با توجه به عملکرد فعلی آن هستند. این سرویس ماهانه ۲۰ دلار قیمت دارد.

تمامی سرویس‌های هوش مصنوعی همواره در حال توسعه و به‌روزرسانی هستند و اکثر مشکلات و نقص‌های آن‌ها در گذر زمان برطرف می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcjive8.uqethzsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین