تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
فیلم «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور بیست و یکمین فیلم اکران شده در جشنواره چهل‌ودوم فجر بود و با مجموع ۲۲.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۶ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم «نپتون» چند ستاره دادند؟
به گزارش مردم فردا،منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می‌شود.

درباره فیلم نپتون که بیست و یکمین فیلم اکران شده در چهارمین روز جشنواره، سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲- بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطا شده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۲۲.۵ ستاره را از چهارده منتقد سینما دریافت کند.
بر اساس حروف الفبا به ترتیب، سعید اسلام‌زاده، زهرا اردکانی، میلاد جلیل‌زاده، مینو خانی، میکائیل دیانی، سیدعلی سیدان، محمدصابری، محمدصادق علیزاده، حمید قادری، محمد محمدی، زهرا محمودی، علیرضا مرادی، احسان ناظم بکایی و مصطفی وثوق‌کیا در نظرسنجی نپتون شرکت کردند.
در این نظرسنجی، یک منتقد ۰.۵ ستاره، چهار منتقد یک ستاره، سه منتقد ۱.۵ ستاره، چهار منتقد ۲ ستاره و یک منتقد هم ۳.۵ ستاره به فیلم نپتون دادند، این در حالی است که هیچ‌کدام از منتقدان فیلم ساخته محمدابراهیم غفاریان را شایسته دریافت چهار و پنج ستاره ندانستند.
در خلاصه داستان فیلم «نپتون» آمده است: افسانه و همسرش به دلیل مشغله کاری از فرزند خود غافل شده اند که فرزند آنها دچار مشکلی می‌شود…
اما عوامل فیلم، این خلاصه رسمی را منتشر کرده‌اند: «یک سال نپتون، معادل ۱۶۵ سال زمینه! یعنی یک بچه یک ساله توی نپتون یک پیرِ ۱۶۵ ساله روی زمینه!»
محمدابراهیم غفاریان از هنرمندان جوان مشهد، کارگردان «نپتون» است و اولین تجربه کارگردانی‌اش را از سر گذرانده و سیاوش امین‌پور نیز تهیه‌کننده این فیلم و نویسندگی را هم مرجان ساداتی به عهده داشته است.
آرمین رحیمیان که بسیاری بازی او را در فیلم «شبی که ماه کامل شد» ستایش کردند در «نپتون» نقش اصلی را بازی می‌کند و بهدخت ولیان همراه با امین میری، رها خدایاری، آیدا ماهیانی، ندا عقیقی با حضور مسعود کرامتی و بهناز جعفری در کنار بازیگران کودک: امیررضا جوکار، ماهک حقیقی، آرتین تیموری و با معرفی بهداد بلیغ‌ و شهلا اکبری، بازیگران فیلم هستند.

 
https://mardomefarda.ir/vdcfeyd0.w6dmmagiiw.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما