تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۷
جالب است ۰
روزنامه نیویورک‌تایمز با استناد به آنچه اطلاعات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد، نوشت چندین تن از افرادی که پیش از این گمان می‌رفت در غزه اسیر باشند، اکنون تایید شده که در همان هفتم اکتبر کشته شده‌اند.
نیویورک تایمز: ۳۲ تن که گمان می‌رفت در غزه اسیر باشند کشته شده‌اند
به گزارش مردم فردا،مقامات رژیم صهیونیستی نتیجه‌گیری کرده‌اند از ۱۳۶ اسیری که انتظار می‌رفته در نوار غزه باشند، دست کم ۳۲ نفر کشته شده‌اند.
چهار مقام صهیونیستی که با روزنامه نیویورک تایمز گفت‌وگو کرده‌اند، ضمن اعلام این خبر، افزودند که رژیم صهیونیستی به خانواده‌های این ۳۲ نفر اطلاع‌رسانی کرده است.
نیویورک تایمز در ادامه نوشت که این چهار مقام صهیونیستی هم‌چنین در حال تحقیق و تفحص درباره اطلاعاتی هستند که نشان می‌دهد دست‌کم شاید ۲۰ نفر دیگر از اسرا هم کشته شده‌ باشند.
این گزارش درحالی منتشر شده که رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر، قطر و جنبش حماس به مذاکرات خود برای تبادل احتمالی اسرا ادامه می‌دهند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در صبح روز هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی ارزیابی می‌کنند.
این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.
«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره ارائه پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس از سوی حماس گفت: ما در حال بررسی پاسخ حماس هستیم. ما اسرائیل را در جریان این پاسخ گذاشتیم و در روز چهارشنبه جزئیات این پاسخ را با آن‌ها درمیان خواهیم گذاشت. کارهای زیادی باید انجام بگیرد. اما آمریکا همچنان باور دارد که توافقی می‌تواند حاصل شود.
رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا هم‌چنین عنوان کرد که درباره مسیر پیش روی منطقه با «محمدبن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی گفت‌وگو داشته است.
https://mardomefarda.ir/vdciuzar.t1app2bcct.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین