تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
یکی از گوشی‌های محبوب میان‌رده‌ی سامسونگ دیگر به‌روزرسانی جدید دریافت نمی‌کند.
این گوشی سامسونگ دیگر هرگز آپدیت نمی‌شود
به گزارش مردم فردا،به نقل از سم‌موبایل، سامسونگ برنامه‌‌ی انتشار به‌روزرسانی برای گوشی و تبلت‌هایش را تغییر داده است و براساس آن تبلت سامسونگ مدل‌ گلکسی تب S6 و گلکسی تب S6 5G در کنار گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51 و گلکسی A01 دیگر به‌روزرسانی‌ نمی‌شوند.

گلکسی A51 یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ محسوب می‌شد که تا یک ماه پیش سالانه دو به‌روزرسانی دریافت می‌کرد اما از الان به بعد تنها گلکسی A51 5G آپدیت‌های جدید را دریافت خواهد کرد و پشتیبانی از مدل 4G متوقف خواهد شد.

A51 با اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار شد و اولین گوشی سامسونگ بود که پیش از سری گلکسی S20، جدیدترین نسخه‌ی اندروید را اجرا می‌کرد و از این جهت منحصربه‌فرد بود.

گلکسی A15 و گلکسی A25 نیز پیش از سری گلکسی S24 با اندروید ۱۴ راهی بازار شدند و سامسونگ صرفاً نسخه‌ی جدیدتر One UI را با سری گلکسی S24 ارائه کرد.

One UI 6.1 چندین قابلیت هوش مصنوعی را به گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا می‌آورد. هوش مصنوعی ظاهراً تنها به بهترین گوشی های سامسونگ محدود می‌شود و قرار نیست به مدل‌های میان‌رده و اقتصادی گوشی سامسونگ راه یابد.
https://mardomefarda.ir/vdcae6nu.49neu15kk4.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما