تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
جالب است ۰
قابلیتی که چند وقت پیش در نسخه بتای واتس‌اپ منتشر شده بود، حالا به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است.
قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌های واتس‌اپ در استاتوس، به‌صورت عمومی منتشر شد
به گزارش مردم فردا،از زمان آغاز فعالیت کانال‌ها در واتس‌اپ، این اپلیکیشن شرکت متا روی چند ویژگی مختلف درحال کار است که برخی از این ویژگی‌ها به صورت رسمی در دسترس قرار گرفته‌اند. تقریبا 1 ماه پیش (دی 1402) واتس‌اپ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس را برای کاربران بتا منتشر کرد. حالا پس از گذشت چندین هفته، این قابلیت برای عموم کاربران به صورت رسمی منتشر شده است.

به گزارش Android Police، چند روزی است که واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاری پست‌های کانال‌ها را به‌صورت رسمی در نسخه‌های اندروید و iOS در دسترس قرار داده است. واتس‌اپ این ویژگی را از طریق پیج رسمی خود به کاربران اطلاع داده است.

نحوه استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب کانال‌های واتس‌اپ
واتس‌اپ در صفحه سوالات متداول (FAQ) برای کاربران دسکتاپ، اندروید و iOS توضیح داده است که چگونه مطالب یک کانال را کاربران به‌عنوان استاتوس در پیج خودشان پست کنند. در اندروید کافی است دستتان را بر روی پست مدنظر یک کانال نگه دارید، سپس بالا سمت راست گزینه‌ای که به شکل یک پیکان دیده می‌شود را لمس کنید. نهایتاً لیستی از مخاطبین و چت‌های اخیر برای شما ظاهر خواهد شد و می‌توانید آن پست را برای دیگران بفرستید یا آن را در پیج شخصی استاتوس کنید.

اگرچه واتس‌اپ اعلام کرده که این قابلیت در نسخه وب هم در دسترس است، اما فعلاً خبری از این ویژگی در نسخه تحت وب نیست. احتمالاً خیلی زود کاربران نسخه وب نیز از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد.

قابلیت‌هایی مثل کانال‌ها برای توسعه و پیشرفت واتس‌اپ بسیار مهم هستند؛ زیرا این اپلیکیشن سعی در رقابت با شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل تلگرام دارد. این اپلیکیشن پس از اینکه توسط شرکت متا در سال 2014 خریداری شد، پیشرفت قابل توجهی کرده، اما بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌کنند که شاید در آینده این اپلیکیشن جایگاه خود را در بین شبکه‌های اجتماعی محبوب از دست بدهد. باید دید که این قابلیت‌ها قادر به افزایش محبوبیت واتس‌اپ می‌شوند یا خیر.
https://mardomefarda.ir/vdcgqq9x.ak9wz4prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما