تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
اپل به‌تازگی بیانیه‌ای درباره پشتیبانی ویژن پرو از لوازم جانی بلوتوثی منتشر کرده است. در متن این بیانیه اطلاعاتی مبنی بر عدم پشتیبانی ویژن پرو اپل از ماوس‌های بلوتوثی به‌چشم می‌خورد.
اپل ویژن پرو با ماوس‌ها و برخی کیبوردهای بلوتوثی سازگار نیست
به گزارش مردم فردا،به نقل از سایت رسمی اپل، ویژن پرو با اکثر کیبوردهای بلوتوثی اپل و برندهای دیگر سازگار است. همچنین با مجیک ترک‌پد هم به‌راحتی کار می‌کند. بااین‌حال، ویژن پرو از برخی دستگاه‌های خاص پشتیبانی نمی‌کند. اپل درباره این محدودیت‌ها می‌گوید:

«ویژن پرو با مدل‌های قدیمی ترک‌پدها و کیبوردهای اپل که از باتری قابل تعویض استفاده می‌کنند، سازگار نیست. همچنین این دستگاه از ماوس‌های بلوتوثی پشتیبانی نمی‌کند.»
پشتیبانی اپل ویژن پرو از دستگاه‌های بلوتوثی MFI

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که دسته‌های بازی نیز با این دستگاه سازگار هستند یا خیر؟ اپل می‌گوید تمام کنترلرهای MFi (مخصوص آیفون) با این دستگاه واقعیت مجازی سازگاری دارند. همچنین تمام دسته‌های ایکس باکس، پلی‌استیشن و هر کنترلری که با iPadOS کار می‌کند، توسط دستگاه واقعیت مجازی اپل پشتیبانی می‌شوند. اطلاعات دیگری نیز در این بیانیه وجود دارد:

تمام مدل‌های هندزفری ایرپاد و هدفون‌های بیتز (Beats) به ویژن پرو متصل می‌شوند. برای تجربه بهتر مثل صدای بدون افت و تأخیر بسیار کم، از ایرپاد پرو نسل ۲ با کیس شارژ مگ‌سیف (USB-C) استفاده کنید.
همه دستگاه‌های شنیداری MFi می‌توانند به Apple Vision Pro متصل شوند. برخی از مدل‌های Phonak ،IQBud و Poco نیز با این دستگاه سازگار هستند.
 
ویژن پرو در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه با قیمت ۳۴۹۹ دلار به بازار عرضه شده است. بسیاری از منتقدین معروف، این دستگاه را نوآورانه‌ترین محصول اپل می‌دانند.

از نقاط قوت ویژن پرو می‌توان به عملکرد و سازگاری بالا با مک‌بوک، رابط شگفت‌انگیز برای ردیابی چشم و دست و... اشاره کرد؛ البته مشکلاتی مانند قیمت بسیار گران و عدم تطابق با ماوس‌های بلوتوثی می‌تواند باعث تردید برخی از کاربران برای خرید این دستگاه واقعیت مجازی شود.

باید دید که ویژن پرو در بازار چقدر موفق خواهد بود. بااین‌حال، اپل واضحاً ورود به این تکنولوژی را با قدرت بالایی آغاز کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdchmvni.23nx6dftt2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما