تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۷
جالب است ۰
خبرنگار المیادین در صنعا و نیز یک منبع نظامی یمن گزارش دادند که تجاوزات آمریکایی-انگلیسی استان ساحلی حدیده در دریای سرخ در غرب یمن را با ۱۵ حمله هدف قرار داد. سنتکام نیز به انجام حملاتی به ارتش در سواحل یمن اذعان کرد.
تجاوز آمریکایی-انگلیسی به استان‌های حدیده و صعده
به گزارش مردم فردا،یک منبع نظامی تایید کرد که هواپیماهای متجاوز آمریکایی-انگلیسی ۱۵ حمله به استان‌های صعده و حدیده انجام دادند.

تجاوزات آمریکایی-انگلیسی منطقه راس عیسی در منطقه الصلیف در شمال غرب شهر حدیده را با هشت حمله هدف قرار داد و نیز سه حمله را به مناطق جداگانه منطقه الزیدیه در شمال همین استان انجام داد.

جنگنده‌های آمریکایی‌-انگلیسی چهار حمله دیگر هم به شرق شهر صعده در شمال یمن انجام دادند.

این در حالی است که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد روز یکشنبه تاکید کرد که هواپیماهای متجاوز آمریکایی-انگلیسی ۴۸ حمله هوایی به مناطق متعددی در استان‌های یمن انجام دادند.

این گزارش المیادین در حالی منتشر شده که فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) گفت نیروهای این کشور با یک موشک هدایت شونده، «یک حمله دفاع از خود» در برابر حمله ارتش یمن انجام دادند.

سنتکام ادعا کرد که نیروهایش چهار موشک هدایت شونده ضد کشتی را که برای پرتاب به کشتی‌ها در دریای سرخ آماده شده بودند، بمباران کردند.
https://mardomefarda.ir/vdcaownu.49ne015kk4.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین