تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری-رسانه‌ای اوج دیروز در یک نشست خبری، ضمن تشریح وضعیت این سازمان در تولید آثار سینمایی، به حذف فیلم «مسیح، پسر مریم» از جشنواره فیلم فجر اعتراض کرد.
اعتراض سازمان اوج به حذف «مسیح، پسر مریم» از جشنواره فجر
به گزارش مردم فردا،به نقل از کانال اطلاع‌رسانی سازمان اوج، محسن دریالعل در این نشست گفت: «هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر روایت‌های مختلفی دارد و تناقض دارد. از مشکل فرم و پایان‌بندی و شکل درام و... هر آن چه فکر کنید به ما گفته‌اند. جالب است مشکلات متفاوت بیان می‌شود. این تعارض و تفاوت بی‌صداقتی است. می‌گویم یا سکوت کنید یا دلیل برای آن بیاورید.» او افزود: «ناراحتی ما از پذیرفته نشدن فیلم نیست، اما ما درباره حق خودمان صحبت می‌کنیم که چرا هم باید درباره فیلمی که کنار گذاشته شده، دروغ گفته شود، هم داستان فیلم را تعریف کنند و هم عملیات رسانه‌ای درباره‌اش انجام دهند!»
دریالعل اظهار کرد: «به ما پیامک زدند و گفتند فیلم را حذف کنید و متن پیشنهادی دادند که با این متن از جشنواره انصراف دهید! اما این‌ها رفتارهای غیرحرفه‌ای است. باید جشنواره پای علت پذیرفته نشدن فیلم‌ها بایستد.» او گفت: ««مسیح، پسر مریم» حس سینما را به مخاطب منتقل خواهد کرد و فیلمی خوش‌ریتم، سرحال و قصه‌گو است که درباره‌اش بعد از اکران نظر خواهیم داد. ۴۵ روز دیگر جشنواره فیلم فجر تمام می‌شود و ما نیز «مسیح، پسر مریم» را اکران می‌کنیم و همه‌چیز درباره جمع‌بندی و سلیقه هیئت انتخاب مشخص می‌شود.»
مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری-رسانه‌ای اوج تاکید کرد: «دقیقا علت حذف «مسیح، پسر مریم» را نمی‌دانم، اما فیلم اگر به لحاظ فرمی ضعیف بود، به ما نمی‌گفتند فیلم را کنار بگذارید.»
دریالعل در بخش دیگری از این نشست خبری بیان کرد: «سال گذشته فیلم «پسر دلفینی» را برای حضور در جشنواره داشتیم و به دلیل این که هیچ انیمیشنی در جشنواره نبود، فیلم را از جشنواره خارج کردیم، زیرا به رقابت تک‌محصولی اعتقاد نداریم. اما هم اکنون 600 هزار دلار حق پخش بین‌المللی آن را فروختیم که تقریبا دو برابر هزینه تولید آن است. بنابراین سازمان اوج برای ارزآوری نیز فکر و برنامه دارد.»
https://mardomefarda.ir/vdcc.xqia2bq1ela82.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما