تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
جالب است ۰
دوربین گوشی جدید سونی تا دندان مسلح خواهد بود تا برای بهترین‌های بازار خط و نشان بکشد.
این گوشی در حوزه عکاسی حیرت‌انگیز خواهد بود
به گزارش مردم فردا،سونی قصد دارد یک ماه پس از معرفی سری گلکسی S24 سامسونگ، گوشی پرچمدار جدید خود را تحت عنوان اکسپریا ۱ مارک ۶ رونمایی کند.

اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات و چینش دوربین‌های پشتی پرچمدار سونی منتشر شده است. حسابی کاربری در ایکس می‌گوید هر سه دوربین به‌کاررفته در گوشی سونی دارای وضوح ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

سونی در تمامی حسگر‌های پشتی از فناوری Exmor T با چینش دولایه‌ای ترانزیستور استفاده می‌کند؛ در حالی که در اکسپریا ۱ مارک ۵ تنها یک حسگر از این فناوری بهره می‌برد.
 
اولین حسگر به‌کاررفته در بهترین گوشی ۲۰۲۴ سونی دارای اندازه‌ی ۱/۱٫۴ اینچی با پیکسل ۱٫۱۲ میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.4 خواهد بود. همچنین این حسگر از قابلیت فوکوس خودکار دوگانه‌‌ پشتیبانی می‌کند.

دومین دوربین اکسپریا ۱ مارک ۶ زاویه‌ی فوق عریض دارد و دارای حسگر ۱/۲٫۷ اینچی با اندازه‌ی پیکسل ۰٫۶ میکرون است که از فناوری 2x2 On-Chip Lens سونی موسوم به OCL استفاده می‌کند. این ویژگی باعث افزایش وضوح، سرعت و گستره‌ی دینامیکی حسگر می‌شود.

سومین حسگر، ابعادی مشابه حسگر دوم دارد با این تفاوت که از حسگر دوم در دوربین فوق عریض استفاده می‌شود اما حسگر سوم در دوربین تله‌فوتو به‌کار می‌رود. دوربین تله‌فوتو پرچمدار سونی از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی می‌کند.

باید منتظر ماند و دید که اکسپریا ۱ مارک ۶ می‌تواند در رقابت با گلکسی S24 اولترا یا آیفون ۱۵ پرو مکس برای کسب جایگاه بهترین گوشی از نظر دوربین پیروز شود یا خیر.

به احتمال زیاد امسال آخرین سالی است که سونی گوشی‌هایش را تحت عنوان اکسپریا عرضه می‌کند. انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ گوشی‌های سونی با برند‌ جدید و زبان طراحی تازه به بازار عرضه شوند.
https://mardomefarda.ir/vdcbsgb5.rhbf5piuur.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما