تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹
جالب است ۰
علیرضا فغانی امروز چهره ویژه بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های عراق و اردن بود که کارت قرمزش برای ایمن حسین، زننده گل دوم عراقی‌ها، سرنوشت را برای این تیم تغییر داد و در نهایت با نتیجه سه بر دو برابر اردن شکست خوردند و با این رقابت‌ها وداع کردند.
فغانی و عراق؛ 4 بازی، یکی تلخ‌تر از قبلی!
به گزارش مردم فردا،فغانی علاوه بر بازی امروز، در سالیان اخیر هم قضاوت‌های متعددی در مسابقات تیم ملی عراق داشته که آخرین آن مربوط به سال 2016 و بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل استرالیاست که کانگروها موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شدند.

پیش از آن هم فغانی در دومین بازی عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2015 مقابل ژاپن قضاوت کرد که در آن بازی هم عراقی‌ها با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و قبل‌تر هم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در دیداری که سال 2013 انجام شد، این داور ایرانی قضاوت بازی عراق و استرالیا را برعهده داشت که کانگروها توانستند به برتری برسند.
این خاطرات تلخ از قضاوت‌های فغانی برای عراقی‌ها امروز با اخراج ایمن حسین و در ادامه شکست آنها مقابل بحرین و حذف از جام ملت‌های آسیا تکمیل شد تا اینستاگرام او مورد حمله قرار بگیرد.
 
https://mardomefarda.ir/vdcgxz9x.ak9wz4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما