تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۵
جالب است ۰
این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اپ استور در دسترس است و می‌توانید به‌جای گوگل از آن استفاده کنید.
اپلیکیشن Arc Search معرفی شد؛ ترکیبی از موتور جستجو، مرورگر و هوش مصنوعی
به گزارش مردم فردا،شرکت The Browser یک اپلیکیشن جدید به نام Arc Search برای iOS منتشر کرده است. این برنامه چندکاره با استفاده از هوش مصنوعی نتایج بهینه‌ای را به شما نشان می‌دهد. اپلیکیشن Arc Search تمام صفحات وب، از شبکه‌های اجتماعی تا سایت‌های خبری را جستجو می‌کند و چکیده‌ای مفید از اطلاعات مدنظرتان را در اختیار شما می‌گذارد.

براساس گزارش ورج، وقتی در این اپلیکیشن عبارتی می‌نویسید، می‌توانید روی گزینه «Browse for me» کلیک کنید تا آرک سرچ با کمک هوش مصنوعی پاسخی ساده و مفید به شما ارائه دهد. البته این ویژگی هنوز نقص‌هایی دارد، اما به‌نظر می‌رسد که این اپلیکیشن شاید بتواند دنیای موتورهای جستجو را با هوش مصنوعی متحول کند. وقتی که از این قابلیت استفاده می‌کنید، در پایین پاسخ‌های هوش مصنوعی می‌توانید به لینک مطالب مختلف نیز دسترسی داشته باشید.

به عنوان مثال، با جستجوی «چگونه لاستیک ماشین را عوض کنیم»، Arc Search صفحه‌ای ارائه می‌کند که دارای بخش‌هایی شامل مراحل تعویض لاستیک، اقدامات ایمنی، ابزارهای لازم و نصب چرخ یدکی با لینک‌هایی برای مطالعه بیشتر است.



اپلیکیشن Arc Search؛ مرورگری با هوش مصنوعی
صفحات وب Arc Search همیشه منابع و لینک‌ها را ذکر نمی‌کند، اما دارای بخشی به نام «Dive Deeper» در پایین صفحه است تا کاربران بتوانند بررسی کنند که آیا اطلاعاتی که به آن‌ها تحویل داده می‌شود معتبر است یا خیر. علاوه‌براین، این مرورگر یک حالت Reader نیز دارد که برای خواندن مقالات، اطلاعات اضافی را از وب‌سایت‌ها پاک می‌کند. همچنین برای داشتن یک محیط کاربری خلوت‌تر، Arc Search تب‌ها را پس از یک دوره تعریف‌شده توسط کاربر بایگانی می‌کند.

این اپلیکیشن از چند مدل‌ هوش مصنوعی ازجمله مدل‌های OpenAI استفاده می‌کند و در مقایسه با کوپایلوت و Perplexity.AI که صرفاً چت‌بات هستند، محیط کامل‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین در این اپلیکیشن می‌توان از دیگر موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ استفاده کرد.

Arc Search به‌صورت رایگان در اپ استور در دسترس است و به iOS 16 یا جدیدتر نیاز دارد.
https://mardomefarda.ir/vdcaoonu.49nuo15kk4.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما