تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸
جالب است ۰
یادگیری و بررسی متون انگلیسی نیازمند به یک سری تکنیک هایی است که ما را هر چه سریعتر به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برساند.
هر آنچه که برای خرید کتاب inside reading باید بدانید!
با این حال هر زبانی نیز قواعد خاص خودش را دارد. در حوزه زبان انگلیسی نیز برای درک مطلب کتاب های بسیار زیادی موجود هستند. در این جا ما قصد داریم به بررسی راهنمای خرید کتاب inside reading بپردازیم و جزئیات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا در این خصوص نکاتی را خدمت شما عزیزان مطرح کنیم.
 

کتاب inside reading چه نوع کتابی است؟

این کتاب در زمینه درک مطلب به زبان انگلیسی بسیار مفید است. کتاب مربوطه 5 جلد را به خودش اختصاص می‌دهد که هر جلد نیز یک سی دی حاوی فایل صوتی کتاب مربوطه را دارا می‌باشد. هر درس در ابتدا یک جدول از لغاتی را در بر می‌گیرد که تا به حال  آنها را نشنیده‌اید. متن هایی که داخل کتاب به کار رفته‌اند در هر درس نسبت به درس دیگر طولانی تر می‌شوند.
هر درس نیز موضوع خاصی دارد، به عنوان مثال اگر در یک درس شما لغاتی در مورد حیوانات را یاد می‌گیرید، در درس دیگر به مراتب زمینه های دیگر به شما آموزش داده می‌شود. هر سطح کتاب نیز 10 درس را به خودش اختصاص می‌دهد. هدف اصلی کتاب inside reading بیشتر برای بهبود مهارت درک مطلب افراد می باشد. کیفیت چاپ این کتاب به گونه ای است که ما را به خواندن خودش بسیار ترغیب می‌سازد و این مورد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن خالی از لطف نخواهد بود.
 

کتاب inside reading برای چه افرادی مناسب است؟

این کتاب بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند مهارت درک مطلب خودشان را بهبود بخشند. اگر قصد امتحان آیلتس و یا تافل را دارید، می توانید برای بهبود مهارت درک مطلب زبان انگلیسی از این کتاب استفاده کنید. هر 5 جلد این کتاب به مراتب شما را به صورت صفر تا صد، با تکنیک های مختلف خواندن و درک مطلب آشنا می سازد.
 

بررسی ویژگی های هر جلد کتاب inside reading

هر کدام از این کتاب ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
 

کتاب inside reading intro

کتاب inside reading در جلد اول به صورت ابتدایی موارد بسیار ساده ای را از لغت و جمله سازی و البته گرامر در خودش دارد. شما اگر این کتاب را از اولین جلد شروع کنید، در انتها، از نظر درک مطلب هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.
در طول هر فصل از این کتاب نیز تمرینات و فعالیت هایی برای بهبود مهارت خواندن وجود دارند و شما می توانید با حل آنها به بهترین شکل مهارت خواندن خود را تقویت کنید.
در داخل متن کتاب جلد اول نیز متون بسیار کوتاه و ساده هستند و در مورد حوزه های مختلف  می باشند.
 

کتاب inside reading 1

در این کتاب نسبت به کتاب قبلی ما می توانیم شاهد برخی از مطالبی باشیم که حجم وسیعی از لغات جدید را به خودشان اختصاص می دهند. مثلا هر درس شاید 10 الی 20 لغت جدید را دارا باشد که قرار است در داخل درس با آنها به خوبی آشنا شوید و آنها را فرا بگیرید. متونی که در inside reading 1 هست به مراتب متون بسیار با کیفیتی از نظر آموزشی هستند و حوزه های مختلف علمی را پوشش می دهند.
 

کتاب inside reading 2

کتاب inside reading 2 جلد سوم سری inside reading است. این کتاب دارای متون علوم  فناوری، روانشناسی، هنر و البته فرهنگ و محیط زیست و سیاست را نیز شامل می‌شود. خواندن این کتاب باعث می شود تا شما لغات بسیار جدیدی را به همراه ساختارهای گرامری متفاوت فرا بگیرید. همچنین توجه به این نکته ضروری است که تکنیک های مختلف خواندن مثل skim در این کتاب به خوبی پوشش داده می‌شود. البته باید تمارین دروس نیز به خوبی حل شوند تا شما با مطالبی که در داخل کتاب گفته می شود ارتباط برقرار کنید و توجه به این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود.
 

 

کتاب inside reading 3

این کتاب معمولا چون کتاب سطح پیشرفته ای است، در رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه تدریس می‌شود. البته می‌توانیم رد پای آن را نیز در دروس آموزش زبان ببینیم. در هر درس تقریبا می‌توانید با متون علمی و فلسفی و تاریخی و روانشناسی و سیاسی سروکار داشته باشید. مهارت خواندن در این جلد از کتاب بیشتر یک نوع تکنیک خاص برای افرادی است که می خواهند در سطح پیشرفته، به یک مهارت وصف ناپذیر در درک مطلب برسند. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
 

 

کتاب inside reading 4

جلد آخر کتاب inside reading نیز سطح پیشرفته‌تری نسبت به کتاب قبلی را دارا است. در این کتاب افراد دانشجو و جویای علم می‌توانند به بهترین شکل با متون سروکار داشته باشند که باعث بهبود مهارت درک مطلب آنها می‌شود. تمامی جزییات این کتاب نیز مثل کتاب های قبلی به صورت آکادمیک است و در تحصیلات آکادمیک نیز می توانیم این کتاب را مورد استفاده قرار دهیم که در چند جمله قبل به آن اشاره داشتیم که در رشته های زبان انگلیسی این کتاب مورد تدریس قرار می‌گیرد.
 

 نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی راهنمای خرید inside reading پرداختیم و جزئیات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. این کتاب دارای 5 جلد است و هر جلد از نظر آموزشی دروس مختلفی را با کیفیت های متفاوت به خودش اختصاص می‌دهد. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که این مجموعه برای دانشجویان ادبیات و زبان انگلیسی و همچنین مترجمی زبان انگلیسی بسیار مفید است و به عنوان منبع تدریس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 شما از طریق این کتاب می توانید هم دایره لغات واژگانی خود را بهبود دهید و هم مهارت کلی درک مطلب در زبان انگلیسی را به صورت کامل بهبود بخشید. این مورد نیز جز نکات مهم در خصوص این کتاب به حساب می آید.
 
https://mardomefarda.ir/vdccioqi.2bqi48laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما