تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
جالب است ۰
داور الیت فوتبال ایران معتقد است استفاده از وی‌ای‌آر در لیگ برتر لازم بوده تا اشتباهات کمتر شود.
کاظمی: همه داوران جام ملت‌ها به وی‌ای‌آر رفتند
به گزارش مردم فردا،سید وحید کاظمی در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ایران در نیم‌فصل که در نمک‌آبرود استان مازندران در حال برگزاری است، عنوان کرد: طبق سنوات گذشته کلاس پیش‌فصل و نیم‌فصل همیشه برگزار می‌شد که امسال هم این اتفاق افتاد و کلاس نیم‌فصل دانش‌افزایی به همت هیئت فوتبال استان مازندران، آقای علی‌اصغر مومنی، داور لیگ برتری و رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس و همچنین فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است.
او ادامه داد: اینجا جمع شدیم تا اشتباهات نیم فصل اول لیگ برتر را مرور کنیم و برای قضاوت بهتر در دور برگشت به جمع‌بندی نهایی برسیم تا اشتباهات کمتری در داوری داشته باشیم.
این داور مازندرانی لیگ برتر در خصوص اینکه داوران نمره قبولی را در نیم‌فصل اول دریافت کردند یا نه، گفت: به دلیل اینکه داور فعال هستم، نمی‌توانم این مسئله را بگویم و باید کمیته داوران و کارشناسان مربوطه اظهار نظر کنند که ما نمره قبولی گرفتیم یا نه.
کاظمی یادآور شد: همین الان در جام ملت‌های آسیا شاهد هستید در تمام مسابقات داوران برای برخی از صحنه‌ها به وی‌ای‌آر می‌روند و قطعا اشتباهات در تمام جهان وجود دارد و در کشور ما هم با توجه به شرایط سختی که دارد و فوتبال دوست هم هستند، این مسئله رخ می‌دهد. نمی‌گوییم اشتباهات وجود ندارد و می‌دانیم که 100 درصد این مسئله هست ولی تلاش می‌کنیم تا اشتباهات کم شود.
او اضافه کرد: ما هم در نیم فصل اول مثل اشتباهی که تیم‌ها داشتند، اشتباه کردیم و بالاخره اگر اشتباه حق باشد، گردن ما از مو هم نازک‌تر است و آن را می‌پذیریم، اما چطور باید اشتباهات را حل و برطرف کنیم تا به فوتبال کمک شود.

کاظمی تاکید کرد: باید فدراسیون فوتبال، داوران و باشگاه‌ها کمک کنند تا اشتباهات به حداقل برسد. حضور وی‌ای‌آر و دیگر مسائل به کم شدن اشتباهات داوران کمک خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcc1oqi.2bqim8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما