تاریخ انتشار :شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
مهدی ترابی هیچ وقت در اردوهای تیم ملی آنطور که در سطح باشگاهی درخشیده، موفق به هنرنمایی نشده است. در مقدماتی جام جهانی 2018 بود که کارلوس کی‌روش سرانجام مهدی ترابی را پس از درخشش در سایپا به اردوی تیم ملی دعوت کرد و او دوران حضورش در تیم ملی را آغاز کرد.
ستاره پرسپولیس علیه یک باور در تیم ملی
به گزارش مردم فردا،با این حال طی این مدت که ترابی نزدیک به 50 بازی ملی انجام داده، هیچگاه در تیم ملی در سطحی که در باشگاه پرسپولیس ظاهر شده، دیده نشده است. در واقع می‌توان گفت که ترابی همواره در پرسپولیس به عنوان یک وزنه و یک عامل کلیدی تعریف شده که در تیم ملی هنوز نتوانسته به این جایگاه با وجود به ثمر رساندن 7 گل دست پیدا کند.
در جام ملت‌های آسیای 2023 هنوز این فرصت در سه بازی ابتدایی مرحله گروهی به مهدی ترابی ستاره سرخپوشان پایتخت نرسیده تا با حضورش جریان مسابقه را تحت تاثیر قرار بدهد و البته ترابی هم با توجه به اینکه قایدی توانسته در پست او بدرخشد و محمد محبی هم دیگر رقیب او به شمار می‌رود، کار سختی حتی برای حضور چند دقیقه‌ای دارد.
باید دید شرایط برای تیم ملی و ترابی در این تورنمنت چطور سپری خواهد شد و آیا ترابی می‌تواند در صورت به دست آوردن شانس بازی باوری که درباره او در تیم ملی شکل گرفته را تغییر دهد.
https://mardomefarda.ir/vdcj8he8.uqe8izsffu.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما