تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۱
جالب است ۰
سردار آزمون در بازی با امارات دو پاس گل ارسال کرد تا وارد فاز جدیدی از تاثیرگذاری در تیم ملی شود!
سردار آزمون پلی‌میکر جدید تیم ملی!
به گزارش مردم فردا،سردار آزمون در چهار بازی اخیر تیم ملی چهار پاس گل ارسال کرده تا پس از گلزنی برای ایران در زمینه‌ای دیگر هم مدعی باشد!
سردار در مقدماتی جام‌جهانی مقابل هنگ‌کنگ 2 گل زد و 1 پاس گل ثبت کرد تا 3 تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیم ملی گذاشته باشد، آزمون در بازی بعدی مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان یک پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد تا در دو بازی متوالی موفق به خلق موقعیت برای دیگر بازیکنان ایران شده باشد.
آزمون پس از دو مسابقه‌ای که در مقدماتی جام‌جهانی برگزار شد دیگر برای ایران به میدان نرفت و در بازی کرمونسه پاس گل فوق‌العاده‌ای برای روملو لوکاکو ارسال کرد تا در رقابت‌های باشگاهی هم در خلق موقعیت موفق عمل کند.
بازی بعدی آزمون برای تیم ملی مقابل فلسطین در جام‌ملت‌های آسیا بود که در حضور یک نیمه‌ای موفق به گلزنی برای ایران شد.
مهاجم آماده تیم ملی ایران در بازی با امارات دو پاس گل فوق‌العاده برای مهدی طارمی ارسال کرد تا در این مسابقه هم روی 2 گل ایران تاثیر مستقیم بگذارد، سردار در چهار بازی اخیر تیم ملی که به میدان رفته 4 پاس گل ارسال کرده و این رکورد جالبی برای اوست که معمولا عادت به گلزنی دارد.

سردار در بازی با امارات پاس‌هایی که ارسال کرد اتفاقی نبود و با تصمیم لحظه‌ای مناسب و دقت در ارسال پاس مهدی طارمی را در شرایط گلزنی قرار داد تا نشان دهد تخصص خوبی در راه انداختن بازیکنان کناری دارد و مکمل فوق‌العاده‌ای برای مهدی طارمی در ادامه جام خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcgty9x.ak9xz4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما