تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
تیم ملی ایران در ورزشگاهی به مصاف امارات می‌رود که شگفتی‌های بسیار زیادی را تماشا کرده است‌.
هشدار برای احتیاط بازیکنان ایران مقابل امارات
به گزارش مردم فردا،در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، غروب امروز تیم ملی فوتبال ایران به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.
این دیدار برای تعیین و تکلیف رتبه تیم های صعود کننده این گروه بسیار تعیین کننده است و قرار است در ورزشگاه اجوکیشن سیتی واقع در مرکز کشور قطر برگزار شود.
این ورزشگاه ملقب به الماس صحرا است و یکی از هشت استادیوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که حالا قرار است در جام ملت‌های آسیا نیز مورد استفاده قرار گیرد.
تیم ملی ایران در جام جهانی در این ورزشگاه حضور نداشت اما در شروع جام ملت‌های آسیا، فلسطین در همین ورزشگاه با نتیجه ۴ بر یک شکست دادیم؛ در جام جهانی گذشته دیدار تیم های اسپانیا-مراکش، برزیل-کرواسی، فرانسه-تونس و کره جنوبی-پرتغال در این ورزشگاه برگزار شد که همگی با شگفتی همراه شدند!
این شگفتی به جام ملت‌های آسیا هم سرایت کرد و در واقع عراق در ورزشگاه اجوکیشن سیتی موفق به شکست دادن ژاپن شد تا به عنوان صدرنشین گروه صعود کند.

حال در شرایطی که تیم ملی کشورمان ایران با پیروزی یا تساوی می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروه صعود کند، باید دید آیا اماراتی‌ها می‌توانند خالق یک شگفتی بزرگ باشند یا خیر!
https://mardomefarda.ir/vdcdsj0x.yt0xn6a22y.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما