تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶
جالب است ۰
رئیس‌جمهور فرانسه در اظهاراتی خواستار افزایش تولید تسلیحات صنایع دفاعی این کشور شد تا به این واسطه راه برای مقابله با کمبود تسلیحات اوکراین فراهم شود.
درخواست ماکرون برای افزایش تولید تسلیحات دفاعی در فرانسه
به گزارش مردم فردا،«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در راستای تداوم حمایت‌هایش از کشور جنگ‌زده اوکراین به صنایع دفاعی کشور در باب افزایش اقدامات جهت تولید تسلیحات بیشتر با نوآوری‌های بسیار تذکر داد.

ماکرون از فعالان صنایع دفاعی کشورش خواست تا میزان تولیدات و نوآوری خود را در شرایطی که اروپا برای افزایش حمایت تسلیحاتی از اوکراین دفاع می‌کند، افزایش دهند.

از زمان آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، ماکرون روند فعالیت صنایع دفاعی خود را به حالت «اقتصاد جنگی» درآورده است و اکنون بار دیگر در جریان بازدید از این صنایع درخواست خود را مبنی بر افزایش تولیدات تکرار می‌کند.

وی خطاب به نیروهای مسلح فرانسه عنوان کرد: ما باید تحولی را که آغاز کرده‌ایم، تقویت کنیم تا سریع‌تر به نیازهای اوکراین در جنگ علیه روسیه پاسخ دهیم.

ماکرون در اظهاراتش این ادعا را مطرح کرد: نمی‌توانیم اجازه دهیم که روسیه فکر کند، می‌تواند پیروز شود و هشدار داد که پیروزی روسیه به معنای پایان امنیت اروپا خواهد بود.

به گفته وی این انتظار وجود دارد که تولیدکنندگان تجیهزات دفاعی در فرانسه سرعت و حجم تولیدات خود را افزایش داده و نوآور‌ی‌های زیادی را هم به کار برند. وی تسلیحات تولید فرانسه را به دلیل «کیفیت بالایی» که دارند مورد تعریف قرار داد با این حال بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد که طی سال‌های گذشته میزان تولیدات تسلیحاتی این کشور به اندازه کافی نبوده است.

ماکرون در پیام تبریک سال نو میلادی خود با تاکید بر حمایت‌هایش از کشور اوکراین، خواستار متوقف شدن جنگ در این کشور و تداوم حمایت‌های گسترده از کی‌یف توسط اروپا شد.
https://mardomefarda.ir/vdcc04qi.2bqim8laa2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین