تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵
جالب است ۰
تغییرات ایجاد شده در جهت ایجاد اختلاف بیشتر در بازی برابر هنگ کنگ کارگر نیفتاد!
سه تعویضی ایران هیچ اثری نداشتند!
به گزارش مردم فردا،تیم ملی فوتبال ایران با وجود صعود به مرحله حذفی جام ملت های آسیا، نمایشی نگران کننده برابر تیم 150 رنکینگ فیفا داشت.
در روزی که ژاپن با تمام ستارگان خود مقابل عراق مغلوب شده بود، انتظار می رفت تیم ملی فوتبال با ارائه یک عملکرد کوبنده مانند بازی قبلی، خط و نشانی جدی برای کسب جام قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات بکشد اما بر خلاف انتظار بازی گره خورد و چه بسا اگر هنگ کنگی ها کمی خوش شانس تر بودند و به صورت درست تر اگر ایران کمتر خوش شانسی می آورد، دروازه بیرانوند به مانند بازی گذشته باز می شد.
با این حال فشار و فضای بازی به سمتی پیش رفت که امیر قلعه نویی در اوایل نیمه دوم تصمیم گرفت با انجام سه تعویض همزمان روند بازی را به نفع ایران تغییر دهد و این سه تعویض را به حضور سه بازیکن با دوره های حضور مختلف در تیم ملی اختصاص داد.
انصاری فرد، عزت الهی و محبی، سه تعویضی تیم ملی بودند که برای تلفیق تجربه، استحکام و جوانی وارد زمین شدند اما عملکرد «مریض» تیم ملی در دقایق آتی هم دنبال شد تا در نهایت پیروزی به سختی به دست بیاید.
توپ لو دادن های پرتعداد بازیکنان جانشین هم در مسیری مشابه با آنچه که بازیکنان داخل زمین طی می کردند همراه شد اما به واقع خوش شانسی ایران در موقعیت های حساس این مسابقه در آخر سه امتیاز را نصیب شاگردان قلعه نویی کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcb9wb5.rhb58piuur.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما