تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو جدید است. انتظار می‌رود دستگاه موردبحث از طراحی تاشوی تاشو برخوردار باشد و نام شیائومی میکس فلیپ را یدک می‌کشد.
گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با فناوری ارتباط ماهواره‌ای عرضه می‌شود
به گزارش مردم فردا، این گوشی موفق به کسب تأییدیه در چین شده که از پشتیبانی آن از ارتباط ماهواره‌ای خبر می‌دهد. پس بیایید نگاهی به جزئیات دستگاه بیندازیم.

مشخصات گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ
مدل آتی Mix Flip غول فناوری چینی در پلتفرم گواهی MIIT مشاهده شد. با نگاهی به پایگاه داده آنلاین، می‌توانیم ببینیم که تلفن هوشمند دارای شماره مدل 2311BPN23C است. این خبر مطابق با گزارش قبلی پایگاه داده قبلی IMEI است که دستگاه را با همان شماره مدل فهرست کرده است. آخرین مشاهده در چین ویژگی جالبی را تأیید می کند که می تواند راه خود را به Xiaomi Mix Flip باز کند.



این تلفن تاشو جدید با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای در لیست قرار گرفت که ویژگی محبوبی محسوب می‌شود که در چند وقت اخیر در دستگاه‌های پرچمدار عرضه شده است. متأسفانه، گواهی MIIT جزئیات دقیق دیگری را در مورد این دستگاه نشان نمی‌دهد. اما شایعه شده است که گوشی جدید فلیپ دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

رندرهای Mix Flip `آنلاین نگاهی به طراحی دستگاه موردبحث ارائه کردند. در قسمت پشتی یک مجموعه دوربین سه‌گانه با تراز افقی قرار دارد که انتظار می‌رود شامل یک لنز تله فوتو 3x باشد. یک صفحهنمایش خارجی کوچک درست در زیر ماژول دوربین عقب قرار دارد. در همین حال، جلوی دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش تاشو بلند با سوراخ پانچ تراز وسط برای دوربین سلفی است. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که ما دردسترس داریم، بنابراین در آینده نزدیک برای به‌روزرسانی‌های بیشتری در مورد این محصول منتشر می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcjooe8.uqe8yzsffu.html
منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما