تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶
جالب است ۰
دوران حضور کریستیانو رونالدو در سری آ آنطور که انتظار می رفت نبود.
انتقال رونالدو به یوونتوس شکستی بزرگ بود
به گزارش مردم فردا،در 10 جولای 2018، فوق ستاره پرتغالی تصمیم گرفت با جدایی از رئال مادرید و امضای قرارداد با یوونتوس، همه را سورپرایز کند. در آن زمان تمام تمرکزها به سمت لیگ ایتالیا رفت اما دوران حضور مهاجم پرتغالی در یوونتوس مطابق انتظار پیش نرفت و او سه سال بعد جدا شد، بدون اینکه یووه را به مهمترین هدفش یعنی فتح لیگ قهرمانان برساند.

گفته می‌شد امضای قرارداد رونالدو با یووه، انتقال قرن است اما شرایط برای بیانکونری با رونالدو هم تفاوت خاصی با گذشته نکرد و تیم در لیگ قهرمانان ناامید کننده بود. رونالدو با یووه دو سری آ، یک جام حذفی و سه سوپرجام کسب کرد و در نهایت به منچستریونایتد پیوست.
جدایی رونالدو برای یووه کشنده بود. کریستیانو رونالدو، یوونتوس را حتی به دادگاه برد تا بخشی از دستمزد تعلیق شده خود در ابتدای پاندنی کرونا را پس بگیرد: حدود 19 میلیون یورو خالص. 



ماروتا، مدیر اجرایی کنونی اینتر که زمانی در یوونتوس همه کاره بود، نقش مهمی در انتقال رونالدو داشت. او اما این انتقال را شکست خورده عنوان کرد: «خرید کریستیانو رونالدو برای یوونتوس نتایج مورد انتظار را به همراه نداشت و یک شکست بود. در واقع خدماتش با انتظارات زیادی که هنگام آمدنش داشتیم، مطابقت نداشت. 117 میلیون یورو برای خرید او هزینه شد، 50 میلیون ناخالص دریافت می کرد و بیش از 100 گل زد ولی یووه قهرمان اروپا نشد.»
https://mardomefarda.ir/vdchwqni.23ni6dftt2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما