تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
جدیدترین نسخه‌ی بتای واتساپ شامل قابلیت جدیدی است که از مدت‌ها پیش در تلگرام وجود دارد.
یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب تلگرام به واتساپ می‌آید
به گزارش مردم فردا،با رؤیت‌ شدن قابلیت نظرسنجی در نسخه‌ی بتا‌ی واتساپ، به نظر می‌رسد متا به‌زودی این ویژگی را عمومی می‌کند. قابلیت یادشده برای دریافت بازخورد و افزایش مخاطب کانال‌ها بسیار مفید است.

به گزارش WaBetaInfo، جدیدترین به‌روزرسانی بتای واتساپ در iOS که اکنون در برنامه‌ی TestFlight در دسترس است، امکان نظرسنجی در کانال‌ها را به کاربران می‌دهد.

TestFlight اپلیکیشنی برای راحت‌ آزمودن نسخه‌ی بتا‌ی اپلیکیشن‌های گوشی آیفون و تبلت آیپد، لپ تاپ مک بوک و دیگر دستگاه‌های اپل است.

بدیهی است که شما برای آغاز نظرسنجی باید مالک کانال باشید. ویژگی جدید چندین گزینه دارد؛ اگر سازنده‌ی نظرسنجی معتقد باشد فقط به یک پاسخ نیاز دارد، می‌توان گزینه‌های اضافی را غیرفعال کرد.

اعضای کانال می‌توانند تعداد آرا را ببینند؛ اما نمی‌دانند چه کسی به چه گزینه‌ای رأی داده است. تعدادی از مالکان کانال اکنون می‌توانند گزینه‌ی نظرسنجی را در منوی پیوست چت در کانال خود مشاهده کنند.

مشخص نیست که واتساپ قابلیت نظرسنجی را چه زمانی عمومی خواهد کرد. تلگرام از سال‌ها پیش این ویژگی را به کاربران ارائه داده و طی آپدیت‌های متوالی آن را بهینه‌تر کرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcay0nu.49nui15kk4.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما