تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
تیم ایران برای صعود به مرحله حذفی بازی ها به ظاهر در گروه آسانی قرار گرفته است اما تاکید قلعه نویی در تمرینات خطاب به ملی پوشان این است که هیچ حریفی را دست کم نگیرند.
۲ درخواست مهم قلعه‌نویی از ملی‌پوشان
به گزارش مردم فردا،تیم ملی فوتبال ایران امروز در نخستین بازی خود در مرحله گروهی مصاف با فلسطین را تجربه خواهد کرد. یکی از تاکیدات امیر قلعه نویی در آخرین جلسه تمرین این بود که در فوتبال امروز هیچ حریفی را نمی شود، دست کم گرفت و این رفتار می تواند برای هر تیمی عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. دیگر تاکید امیر قلعه نویی احترام به خود و تیم رقیب است که در این صورت تیم ملی باید در برابر فلسطین با همه توان گام به میدان بگذارد و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای حضور در جام ملت ها راهی دوحه شده است که باتجربه ترین نفرات را در اختیار دارد و امیر قلعه نویی برای رسیدن به جام قهرمانی از بسیاری از جوان ها چشم پوشی کرده است. مثل محمدامین حزباوی در خط دفاع. یا ابوالفضل جلالی که جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بود. این انتخاب ها موجب شده که تیم ملی فوتبال ایران بعد از لبنان بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های حاضر در جام ملت ها را داشته باشد. هر چند تیم ملی در دوره قبلی حضور امیر قلعه نویی به خاطر ضربه پنالتی که یکی از بهترین بازیکنان از دست داد، یعنی مهدوی کیا از دور بازی ها کنار رفت.
آخرین قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها در سال ۱۹۷۶ رقم خورد و باید منتظر ماند و دید که آیا تیم ملی با هدایت امیر قلعه نویی می تواند، این عنوان را بعد از نزدیک به ۵ دهه تکرار کند یا نه؟
https://mardomefarda.ir/vdcaa0nu.49nuu15kk4.html
منبع : خبر ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما