تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
جالب است ۰
سعید صادقی یکی از چهره‌هایی بود که در اولین تمرین پرسپولیس برای نیم فصل دوم حضور پیدا کرد.
استارت وینگر محبوب یحیی برای بازگشت به اوج
به گزارش مردم فردا،سعید صادقی دومین فصل حضور در پرسپولیس را تجربه می‌کند. او پس از اینکه در گل‌گهر درخشان ظاهر شد و عنوان بهترین پاسور لیگ را به دست آورد با نظر یحیی گل محمدی در شرایطی که خواهان زیادی داشت به پرسپولیس پیوست.
او در فصل اول حضورش در پرسپولیس همه جام‌های داخلی را با پیراهن قرمز به دست آورد و فصلی ماندگار را در پرسپولیس تجربه کرد. سعید صادقی در نیم فصل اول یکی از بازیکنان همیشگی ترکیب پرسپولیس بود. او که مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی قرار داشت در اغلب بازی‌ها به عنوان وینگر از ابتدا به زمین می‌رفت.
با این حال هواداران پرسپولیس همواره از سعید صادقی انتظارات بیشتری دارند و توقع دارند او همانند گذشته به یک پاسور تمام عیار و گل زنی قهار تبدیل بشود. او در این فصل مقابل تراکتور و استقلال تاجیکستان سه گل زده است. صادقی باید تلاش خود را برای ادامه فصل بیش از پیش بکند. البته شرایط خیلی از بازیکنان پرسپولیس به تفکرات و خواسته‌های سرمربی آینده این تیم گره خورده است.
اگر مدیران پرسپولیس بتوانند برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس متقاعد کنند بسیاری از بازیکنان پرسپولیس از جمله صادقی برای اولین بار تجربه کار کردن زیر نظر این سرمربی را پیدا خواهند کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcao0nu.49nu615kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما