تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
البته Beeper روی اپلیکیشن جدیدی برای ارائه iMessage در اندروید کار می‌کند.
پایان حضور iMessage در اندروید؛ Beeper Mini از گوگل پلی حذف شد
به گزارش مردم فردا،اپلیکیشن Beeper Mini که iMessage را به کاربران اندرویدی ارائه می‌کرد، پس از بارها تلاش اپل برای قطع دسترسی‌های آن، سرانجام اکنون از گوگل پلی حذف شده است. البته این شرکت ظاهراً تمام برنامه‌های خود در این زمینه را متوقف نکرده و هم‌اکنون روی برنامه جدیدی به نام Beeper نیز کار می‌کند که شامل iMessage در اندروید می‌شود؛ هرچند باید دید «بیپر» برای اقدامات اپل چه برنامه‌ای را در پیش خواهد گرفت.

Beeper Mini اساساً شاخه‌ای از برنامه‌ مبتنی بر فضای ابری Beeper Cloud بود. بااین‌حال، تفاوت اصلی Mini این بود که تمام عملیات خود را به‌صورت محلی اجرا می‌کرد و حتی مستقیماً به سرورهای اپل متصل بود تا iMessage را در اندروید فعال کند.

اما اکنون Beeper Mini از گوگل پلی حذف شده و این شرکت در پیغام کوتاهی به کاربران Beeper Cloud گفته است:

«ما iMessage را در Beeper Cloud به Labs منتقل کرده و Beeper Mini را از استور گوگل پلی حذف کرده‌ایم.»
 
«اریک میگیکوفسکی»، مدیرعامل شرکت نیز نقشه راه Beeper را به اشتراک گذاشته است. براساس این نقشه راه، اکنون که دیگر نیازی به برندسازی مجزای Mini و Cloud وجود ندارد، این شرکت می‌خواهد یک اپلیکیشن همه‌جانبه با نام ساده Bee‌per را منتشر کند.

کشمکش Beeper Mini با اپل

Beeper Mini ازجمله اپلیکیشن‌های قابل‌توجه سال 2023 بود که در اواخر سال گذشته، کشمکش‌های فراوانی با اپل بر سر ارائه iMessage به کاربران اندروید داشت. این اپلیکیشن ابتدا در آذرماه معرفی شد، اما خیلی سریع گزارش‌هایی مبنی بر اختلال در عملکرد اپ منتشر شد که طبق آن‌ها، ظاهراً اپل از دسترسی کاربران اندرویدی به iMessage جلوگیری کرده بود.

پس از آن نیز یک بار اعلام شد که مشکل Bee‌per Mini حل شده است اما اپل بار دیگر با آن مقابله کرد، تا جایی که Be‌eper از ارائه iMessage روی اندروید منصرف شد و تصمیم گرفت روی هدف اصلی خود، یعنی تبدیل‌شدن به بهترین برنامه چت جهان تمرکز کند. درهمین‌حال، وزارت دادگستری و FTC آمریکا نیز اعلام کردند که قصد دارند درباره برخورد اپل با Beeper Mini تحقیقاتی را انجام دهند.
https://mardomefarda.ir/vdch-qni.23nizdftt2.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما