تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
جالب است ۰
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از عصر امروز تا عصر فردا جمعه و ظهر شنبه تا دوشنبه، در تهران افزایش ابر همراه با بارش باران و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان، بارش باران و گاهی برف و مه در نیمه شمالی استان و بارش برف، مه و کولاک برف در ارتفاعات استان مورد انتظار است.
بارش باران در تهران از عصر امروز/ کاهش محسوس دمای پایتخت تا صبح شنبه
به گزارش مردم فردا،بر اساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
طی این مدت با گذر متناوب امواج بارشی از استان، در بعضی ساعات به ویژه عصر امروز تا عصر جمعه و ظهر شنبه تا دوشنبه، افزایش ابر همراه با بارش باران و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان، بارش باران و گاهی برف و مه در نیمه شمالی استان و بارش برف و مه و کولاک برف در ارتفاعات استان مورد انتظار است.
امروز تا صبح شنبه کاهش محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی استان و استقرار توده هوای سرد و یخبندان در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی می‌شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.
براساس این گزارش، آسمان تهران فردا جمعه ( ۲۲ دی) ابری و همراه با بارش باران، از بعدازظهر نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۳ دی) نیمه ابری تا ابری و در بعدازظهر همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.
https://mardomefarda.ir/vdcfevd0.w6d01agiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما