تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲
جالب است ۰
پرسپولیس انتظار داشت برانکو به پیشنهاد مدیران این باشگاه با روی باز پاسخ مثبت بدهد و شاید در چند روز گذشته به گزینه‌های دیگر چندان فکر نکرده باشد.
آغاز شمارش معکوس 48 ساعته در پرسپولیس
به گزارش مردم فردا،اخبار مربوط به بازگشت برانکو به پرسپولیس که توسط مدیران قرمزها نیز تایید شده بود باعث شد هواداران پرسپولیس همزمان با انتشار پست تشکر و خداحافظی از یحیی گل محمدی چندان هم غمگین نباشند. آنها امیدوار بودند پس از رفتن یحیی که ادامه دهنده مسیر برانکو در پرسپولیس بود، معمار عصر نوین این تیم دوباره به ایران برگردد‌.
در شرایطی که پرسپولیس تا چهارشنبه به برانکو برای اعلام پاسخش وقت داده بود، این سرمربی بدون بدقولی در اعلام پاسخ، در آخرین ساعات سه‌شنبه دست رد به پیشنهاد مدیران پرسپولیس زد.
جالب اینکه درویش اعلام کرده بود تا آخر هفته سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی خواهند کرد اما به نظر نمی‌رسد این فرایند به همین سادگی‌ها باشد و جواب منفی برانکو باعث شد حتی سایت باشگاه نیز در اطلاعیه‌اش از شوکه شدن بابت جواب این سرمربی کروات بنویسد.
با این حال به نظر می‌رسد برانکو پیشنهاد پرسپولیس را بررسی کامل کرده و اگرچه این باشگاه اعلام کرد دوباره برای راضی کردن او تلاش می‌کند اما شاید جلب رضایت برانکو که درحال حاضر درگیر تورنمنت حساس جام ملتهای آسیاست کار چندان راحتی نباشد.
تا آخر هفته موعود درویش چیزی حدود ۴۸ ساعت باقی مانده و باید دید مدیرعامل پرسپولیس می‌تواند به همان سرعتی که قولش را داده بود جانشین یحیی گل‌محمدی را پیدا کند یا خیر‌.

پرسپولیس در صورت پافشاری برانکو به جواب منفی خود به سراغ گزینه‌های خارجی دیگری خواهد رفت. گزینه‌هایی با توجه به افتخارات یحیی و برانکو، اگر رزومه خوبی نداشته باشند قطعا با واکنش منفی هواداران مواجه خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdcaiinu.49num15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما